Факт е, че някои видове ремонтни дейности не са от полза за автомобилните сервизи. В такива случаи механиците често могат да откажат ремонт, да предложат пълна подмяна на определен детайл с нов или да оскъпят процедурите за поправка заради използването на голям брой резервни части.
Този подход се обяснява с факта, че плащането за ремонт се извършва в съответствие със стандартните часове. Затова сервизните техници не са заинтересовани от извършването на процедури, които отнемат малко време, но в същото време са много трудоемки и не носят приходи. Експертите от изданието NJCar посочиха 5 такива ремонта.
5 автомобилни повреди, с които сервизите не искат да се занимават (ГАЛЕРИЯ):
Пример за това е един от най-популярните SUV на планетата - Toyota Land Cruiser, който е на рамна конструкция на каросерията. Тя има няколко десетки точки за смазване, като тази „операция“ няма как да бъде скъпа, но в същото време е много трудоемка и отнема време. Затова тя се счита за нерентабилна според съвременните стандарти за заплащане.