fallback

10 бензинови мотора, за които ще ни е мъчно в електрическата ера

От легендарния M10 на BMW до най-редкия мотор на Mazda, тези агрегати заслужават да бъдат помнени

Песента на двигателя с вътрешно горене далеч не е изпята: в Европа те ще се произвеждат още около десетилетие, на други места - и по-дълго, да не говорим, че ще са нужни още доста години, преди съществуващият автопарк да бъде изцяло подменен. А и след това ще останат олдтаймерите и колекционерските коли, интересът към които расте неудържимо.         М12 на BMW, който доминираше по пистите на Formula 1 в началото на 80-те, бе създаден на базата на скромния М10. Разликата между двата мотора бе над 1200 коня        Но въпреки всичко това е ясно, че славната епоха на ДВГ е към своя край. По този повод експертите на Autoweek класираха своите 13 бензинови мотора, за които ще им е най-мъчно в бъдещата електрическа ера, и които според тях си заслужава са се помнят. Самите автори признават, че класацията е силно субективна. Но тя е добра основа да помислим и да направим същата за себе си. Вие кои двигатели бихте помнили? Споделете ни в коментарите.             10 бензинови двигателя, за които ще ни е мъчно (ГАЛЕРИЯ):

      

 

 

fallback
  • #14
    Илиян ( преди 11 месеца )
    Скромниат ми личен опит: Honda FR-V 2.2 Ictdi - непробиваем двигател, Honda Accord CG7 1.8 136p.s.-много здрав, мнбого тих и на високи обороти много динамичен, Tiguan allspace 2.0 tdi 200 p.s. dsg (чисто нов) много бърз, икономичен на нафта и адблу, харчи масло повече от адблу, Мустанг '22 с Coyotte v8 5.0 449 ps-моята любов-не много гладен!!!, много шумен :), 10-степенния автоматик го прави динамичен и най-голямата кеф-машина, която съм имал.
  • #13
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Както пише към края това си е лично мнение на редактори от Аутоуийк. Също така се споменава да си пишем коментари. За мен от личен опит мога да спомена: Форд 1.6д от 80-те 500 х км без основен. ФВ 2.0Е 16 клапана моно инжекцион даже не му знам километрите но мноооого над 300к. БМВ М57 2.5 Д на 350к км още гореше под 0.5 л масло *** 15к км и спокойно можеше да сложиш монета от 1лв на ръбчето и без да падне докато работи.
  • #12
    Иванов ( преди 11 месеца )
    Тази класация без присъствието на величествения 6.2 литров мотор на Мерцедес е абсурдна... Един от наистина най-легендарните двигатели, задвижващ едни от най-брутално звучащите автомобили на планетата и доставящ невероятно представяне и удоволствие, достигнал своя апогей като сила в SL 63 AMG Black Series с умопомрачителните за времето си 630 к.с. Автора малко да влезе в час, моля!
  • #11
    Джоган 157 ( преди 11 месеца )
    Абе,що ми се струва,че двигателят на Форд на фото номер 7 не е "осмак", а "шестак"?!!
  • #10
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Брат , стига с тоя аналог на виагра ! Прекаляваш ! Ходи се Пери някъде инкогнито.
  • #9
    анонимен ( преди 11 месеца )
    ВаАГ-а и Маздата не са за тук. Нищо за правите шестаци на Нисан и Тойота.
  • #8
    До #1 ( преди 11 месеца )
    Недоразумение си ти ве
  • #7
    анонимен ( преди 11 месеца )
    jz-2
  • #6
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Мъчно ще им е...на тези, на които им е мъчно да мислят. На някой да му е мъчно за кинескопните телевизори?
  • #5
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Тихо, че ще дойде митичния и ще каже че тока е безплатен
fallback
Последни