Maserati Mexico е елегантен автомобил, представен на автомобилното изложение в Торино през 1966 г. Той е кръстен Mexico в чест на победата на Cooper-Maserati на състезанието Гран При на Мексико през същата година.
Малко хора знаят обаче, че Mexico има малко по-малко известна, но още по-ексклузивна „сестра“, която изглежда като истински поръчков автомобил. Наречен Mexico Frua, той е произведен в много малко екземпляри.
Какви са разликите
Mexico Frua е проектиран от дизайнера Пиетро Фруа и построен от Carrozzeria Vignale. Разликите спрямо класическото Mexico са доста очевидни и касаят основно предницата. При Frua всъщност откриваме специални фарове и по-малка решетка, докато пропорциите (включително дължината от 4,59 м) са по същество непроменени. Дизайнът на Maserati е близък до този на други автомобили на марката, като първата серия Quattroporte и 5000 GT.
Автомобилът е представен на автомобилното изложение в Женева през 1968 г., но не е напълно завършен до 1970 г., когато първите екземпляри са доставени на клиентите.
Оборудването на Maserati е едно от най-впечатляващите за времето си и включва серво управление, климатик и радио.
Под капака колата разполага с 4.7-литров V8 двигател с мощност 300 конски сили, който позволява максимална скорост от 225 км/ч.
Средната цена на стандартния Mexico е между 90 000 и 130 000 евро, докато по-редкият Frua може да достигне много по-високи стойности.