MCXtrema се задвижва от подобрена версия на 3,0-литровия V6 двигател Nettuno с два турбокомпресора, използван при модела MC20, който генерира 734 к.с. мощност и 740 Нм въртящ момент. От Maserati твърдят, че са успели да постигнат по-високата мощност благодарение на нови турбокомпресори, състезателна изпускателна система и нова настройка на горивния процес.
V6 агрегатът с два турбокомпресора е съчетан с шестстепенна секвенциална трансмисия със състезателен съединител и монтирани на волана лостчета за превключване. Задвижването се предава само към задните колела с помощта на механичен самоблокиращ диференциал с ограничено приплъзване.
MCXtrema има монокок от въглеродни влакна, както и ново окачване с двойни носачи и регулируеми амортисьори, което е проектирано да специално за писта. Суперколата стъпва на 18-цолови ковани алуминиеви джанти с централно закрепване, които са обути със сликове. Ограниченият тираж вече е изчерпан - всички 62 автомобила вече са поръчани.