IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как ще изглеждат отвътре следващите Volkswagen-и

Марката ще залага на повече бутони и превключватели, премахва кожата и пластмасата (ВИДЕО)

По-рано тази година Volkswagen представи концепцията ID.2all, която ще се превърне в сериен модел. Сега обаче става ясно, че именно този електромобил ще окаже огромно влияние върху интериорния дизайн на бъдещите продукти на марката, тъй производителят връща повече физически бутони и превключватели в салона на колите си.


VW интериор


Причината за това решение са многото критики към чувствителните на допир контроли, доминиращи във VW Golf (Mk8) и електрическия ID.3, признава интериорния дизайнер на германската компания Дариуш Ватола. Той допълва, че клиентите определено не харесват интериор, натоварен със сензорни екрани и затова марката се връща към физически превключватели за управлението на климатика. Те са разположени точно под централния дисплей на информационно-развлекателната система.

Освен това концептуалният ID.2all има въртящ се диск в централната конзола, който може да се използва за управление на дисплея на информационно-развлекателната система.


VW интериор


Това не е първият път, когато VW признава, че е прекалил с тенденцията за сензорно управление. През октомври миналата година главният изпълнителен директор на компанията Томас Шефер каза, че германският производител ще се откаже от сензорните контроли, намиращи се на воланите на по-новите си модели, в полза на по-конвенционалните бутони.

„Клиентите казват, че един чист сензорен екран не е достатъчен и очакват физически превключватели и дискове за важните функции“, добавя на свой ред шефът на дизайна на VW - Андреас Минд.



Според Дариуш Ватола, интериорът на бъдещите модели на марката ще претърпи и други сериозни промени. Германският производител смята да премахне от него кожата, хрома, лепилото и твърдите пластмаси от кабините си, като ще ще използва повече тъкани и алкантара.

VW вече потвърди, че ще създаде производствена версия на ID. 2all, която ще се позиционира като най-евтин електромобил на марката. Цената му ще бъде под 25 000 евро. Версии на малкия хечбек ще се предлагат и под брандовете Skoda и Cupra, предвижда се и SUV-вариант.


0 от 500
  • #7
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Никой не те принуждава да караш новите коли които не харесваш, може да си караш бараката от 90г. Аз някога имах Ситроен Ксантия 97г. и на 10 години и на 140хил. км, тая кола се разпадаше, седалките бяха продънени, двигател и окачване пълен леш. Сега имам 2016 бмв 550д и колата е на 200хил. и салона е като неразличим от нов, никакви ремонти за 200хил. км и няма грам омасляване по двигателя. Ае стига с тоя плач, че новите коли били зле. Зле са ви мозъците, че са останали в миналото.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Таблото прилича на таблото на Тесла.
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Затова казвам че върха на автомобилостроенето беше през 90те години.Тогава всичко се правеше с мисъл от истински инженери. На първо място винаги беше функцията и ергономията. Дизайна беше само последствие от функцията. Например механичните врътки или лостчета на климатичната система които човек може да нагласи в движение без ги гледа! И със затворени очи само по усет можеш да си пуснеш парното и да нагласиш температурата. Сега те принуждават зяпаш по екрани и да бърникаш в менюта.
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Докторът ( преди 11 месеца )
    С тия китайски таблети е пълен ужас.И тая консерва ид2 никой няма да я купи за повече от 30 000 лева
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 11 месеца )
    Учат се от Тесла и Илончо на тарикатлък! Плосък интериор без нищо, лепят едни китайски таблети и готово. Няма смисъл да измислят ергономичен дизайн с удобни копчета и ръчни настройки на климатичната система. Ето затова продажбите навсякъде падат и ще падат. Защото производителите не правят това което искат клиентите а се водят по акъла на маркетинг отделите и правителствата с техните "регулации" заради които колите стават все по калпави и непривлекателни и скъпи.
  • #2
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Илиян ( преди 11 месеца )
    По цял ден седя пред два монитора в офиса и не ми се иска като седна в колата да усещам същата стерилна атмосфера.
  • #1
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Бездарно.