IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-технологичният двигател на Nissan се оказа с дефект

Над 450 000 коли на марката с мотори VC са изложени на риск

Американската служба за разследване на дефекти (ODI) обяви, че е започнала разследване срещу Nissan. Регулаторът е получил оплаквания от шестима собственици на автомобили, оборудвани с високотехнологични двигатели VC с променливо съотношение на компресия на японския производител. Във всички случаи моторите внезапно са загубили мощност и са отказали напълно.


Nissan Rogue


Японската компания призна за проблема, който засяга нови Nissan (Altima, Rogue) и Infiniti (QX50, QX55), които принадлежат към моделните години 2019-2023. Тези автомобили използват един от двата турбо двигателя - или 1.5 VC-Turbo с 3 цилиндъра, или 2.0 VC-Turbo с 4 цилиндъра. И двата мотора са с променливо съотношение на компресия.

Три фатални повреди на двигателя са възникнали в кросоувъри Rogue, две в Infiniti и една в Altima. По предварителни данни става дума за дефект в коляновия вал и/или Г-образна щанга.

Nissan обяви, че е „ангажиран с безопасността на клиентите и работи в тясно сътрудничество с Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA).“ Инженерите на японската компания работят за решаването на проблема, но кампания за изтегляне все още не е започнала и броят на дефектните автомобили не е потвърден от автомобилния производител.

Американските регулатори обръщат внимание на автомобилните двигатели на Nissan за втори път в рамките на месец. Преди това NHTSA обяви, че ще разследва оплакванията на потребителите относно пикапите Nissan Titan с 5,0-литрови турбодизелови мотори Cummins.


0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    abc ( преди 4 месеца )
    До дишащия...Ами вземи едно ТДИ, ново, с Евро 6 уж и ти също дишай отзад, да видим дали ще издържиш повече.
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    До 8. Само така си мислиш. Едно време за да свържеш компютъра с монитора, тонколоните, камерата мишката и клавиатурата, интернет и принтер, ти бяха необходими повече от 20 кабела. Сега единственият кабел между устройствата е един USB кабел между компютъра и монитора, по който върви както захранването така и картината и звука и имаш още един кабел за захранване и това е. Високотехнологично, но просто и с изчистен дизайн. Кабелите не са скрити зад пластмаси, няма ги въобще! Точно като при Тесла.
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до 8 ( преди 4 месеца )
    Нещо бягаш по тъча. Кога ще отговориш дали би дишал изгорелите газове на просто-устроената си 80-арска, ремонтопригодна кола? А децата си би ли сложил да подишат и те?
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 7 ( преди 4 месеца )
    Нямах това предвид! Това че са скрили електрониката под пластмасите и заменили всички копчета със виртуални на екрана не я прави *** дизайн. Това усложнява още повече и я прави ремонтно непригодна.
  • #7
    7 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    "Изчистен дизайн, без излишни глупости. ...Колкото по проста е една технология толкова по добре....Отваряш капака, и всичко се вижда. Елементарна механика. Сега е някакъв кошмар."Ето че си описал перфектния автомобил - отваряш капака на която и да е Тесла и там няма нищо. Абсолютно изчистен дизайн без нищо излишно. Продължаваш нататък и отваряш шофьорската врата. И там същото. Просто е невъзможно да чистиш повече от дизайна - волан телевизор и два пeдала това е. Даже лост за мигачи няма.
  • #6
    5 rate up comment 5 rate down comment
    до 4 ( преди 4 месеца )
    Като смяташ, че са по-добри, застани зад една такава и дишай с пълни гърди 20 мин. Майтапя се, ще си припаднал на 5-тата.
  • #5
    9 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 4 месеца )
    Казваш, че няма нужда от развитие, а?
  • #4
    11 rate up comment 7 rate down comment
    До 3 ( преди 4 месеца )
    Няма нужда от високотехнологични двигатели! Колкото по проста е една технология толкова по добре. По лесна и евтина за производство и поддръжка. По малко компоненти и неща които да се повредят. 20 годишните технологии са много по добри от новите. Какви им беше на колите през 80-те и 90 -те години? Бяха чудесни! Изчистен дизайн, без излишни глупости. Много по надеждни бяха двигателите от сегашните. Отваряш капака, и всичко се вижда. Елементарна механика. Сега е някакъв кошмар.
  • #3
    6 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Всеки един опит на жълтичките да направят високотехнологичен двигател завършва по този начин, без оглед на компанията. Могат единствено да бълват 20-годишна технология, която са имали мнооого време да изпипат.
  • #2
    19 rate up comment 2 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 4 месеца )
    Само като прочетох -три цилиндъра и рязко ми стана безинтересно.