IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo не иска да се превърне в SUV марка

Италианците обявиха името на новия си модел, но смятат да запазят седана жив

Следващият модел на Alfa Romeo ще се казва Milano, обявиха от италианската компания. Това ще бъде малък SUV, чиято премиера ще се състои през април 2024 г. Той ще използва платформата на вече представените Fiat 600 и Jeep Avеnger, като ще се предлага както с изцяло електрическо задвижване, така и като „мек“ хибрид.


Alfa Romeo Milano


Изтеклите по-рано изображения на Milano показват, че дизайнът му има ясна приемственост с по-големите Tonale и Stelvio и включва отличителната V-образна решетка на марката. LED светлините отпред имат уникален подпис, докато отзад има хоризонтални задни светлини, подобни на Tonale. Колелата също ще получат класическа за марката дизайн.

Именно Milano ще играе основна роля в стратегията на Alfa Romeo, като на него се разчита да увеличи значително продажбите на марката. Въпреки това, италианците не искат да бъдат определяни като производител на SUV-модели. Техният първи модел от този сегмент беше забравеният вече Kamal от 2003 г., но той така и не получи зелена светлина за производство.


Alfa Romeo Milano


Едва през 2016 г. в гамата на италианската марка се появи собствен SUV – Stelvio. Пет години по-късно излезе и Tonale, към който сега ще се присъедини и Milano. Всички това обаче не означава, че Alfa Romeo ще залага само на такива модели.

В интервю за Autocar изпълнителният директор на Alfa Romeo - Жан-Филип Импарато, беше категоричен, че следващото поколение Giulia ще запази стила на каросерията седан. Тъй като ще има електрическо задвижване, конкурентът на BMW 3-Series ще получи форма, ориентирана към аеродинамиката.


Alfa Romeo Giulia


„Факт е, че сегментът на седаните страда, но въпреки това ръководството на Stellantis не иска Alfa Romeo да се превърне в производител на SUV, дори ако целият свят премине на SUV“, коментира Импарато.

Той потвърди, че освен нова Giulia компанията му работи върху планове за съживяване на моделите GTV и Duetto, но отказа да разкрие подробности.


0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Тройкаджията, такива като теб, които се мислеха за много велики, ги оставяха да повтарят годината.
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    даскале излизаш извън рамките на добрия тон и на пътя сигурно също засичаш изкачаш и раздаваш правосъдие междуосие и клиренс предна и задна следа разпределение на масите и център на тежеста брой и тегло на пътници и багаж всичко това взето заедно определя пътното поведние на един автомобил
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до 4 ( преди 4 месеца )
    Ако беше избрал да питаш дали нарастването на просвета е пропорционално на нарастването на размера на кросоувъра, можеше да стане интелигентен, смислен разговор. Но ти избра да се заяждаш, точно както в училище, където си бил обикновен тройкаджия, нали? Но дори и тогава въпросът ти нямаше да е издържан, защото просветът няма никакво значение, а височината на центъра на тежестта. Във всички случаи, слаб 2, седни си!
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 2 ( преди 4 месеца )
    Желязна логика. Няма значение дали един автоможил е на 5 или на 20 см от земята. Според теб излиза че ако снижим с 10 см който и да е автоможил това няма да промени стабилността му. Верно не ти работи калкулатора
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    (продължение) Всъщност сегмента, който се промени, са седаните. Те станаха по-ниски, с доста по-широка следа, приближавайки се все повече до спортните автомобили. За болшинството от хората, това носи ниска практичност, дори по много по-добре изградените европейски градове. И не е никак чудно, че започнаха да купуват това, което е било попупярно до 90-те, само че в по-голям мащаб, защото хората сега са доста по-високи и широки. Пък и по-богати.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Golf GTI, първо поколение: височина 1395, задна следа 1372. Съотношение 1,017. По-висока, отколкото широка. Ioniq 5, стандартен модел: височина 1605, задна следа 1647. Съотношение 0,974. По-ниска, отколкото широка. Дори сравнен с последния Голф, Ioniq 5 има същото съотношение. Излиза, че кросоувърът е повече хот хеч, отколкото основоположника на сегмента. Така че, много моля - стига с необразованите коментари за физика, висок център на тежестта и подобни.
  • #1
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Хубава новина. ( преди 4 месеца )
    Браво! Светът има нужда и от красиви автомобили!