Забелязан в многобройни случаи на тестове в Италия – първоначално облечен като Roma, но сега носещ серийна каросерия, новият Grand Tourer на Ferrari се отличава със значително удължен преден капак, силно намекващ за присъствието на най-големия двигател на фирмата. Липсата на предупредителни стикери за високо напрежение или видим порт за зареждане също предполага, че той ще продължи да не се подпомага от електрифициране.
Италианската фирма отдавна е обявила желанието си да поддържане своя 12-цилиндров двигател жив за върховите си автомобили, внедрявайки го най-скоро в суперавтомобила Daytona SP3 и SUV модела Purosangue. Говорейки пред Autocar по-рано, ръководителят на дизайна на Ferrari Флавио Манцони каза:
„Аз лично вярвам, че трябва да се борим за този двигател. От технологична гледна точка не е най-ефективният. V8 турбо може да го подобри по отношение на производителността. Но от емоционална гледна точка това е най-доброто, което можете да имате.“
Фирмата все още не е официално признала тези прототипи, но източник от компанията наскоро намекна за Autocar, че ще бъде пуснат на пазара през 2024 г. Ferrari пусна 812 през 2017 г., като F12 излезе пет години преди това, 599 още шест години по-рано, което предполага, че следващата част от линията V12 GT с предно разположен двигател предстои да бъде представена скоро.