IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какъв е проблемът на популярни V8 двигатели на Mercedes?

Тези мотори страдат от надраскване на цилиндрите, предупреждават механици (ВИДЕО)

YouTube-каналът I Do Cars публикува видео, в което механици разглобяват 4,7-литровия V8 двигател Mercedes-Benz M278 с две турбини, поставян на популярния всъдеход ML550. При разглобяване се откриха сериозни проблеми с цилиндрите, което често се среща при този модел.



Един от ясните признаци за проблем са странните тракащи звуци, които се чуват при стартиране на двигателя. В допълнение, отлаганията върху запалителните свещи и въглеродните отлагания върху всмукателните клапани показват неизправност на задвижващия агрегат.

Най-тревожното обаче са дълбоките драскотини по няколко цилиндъра, които се усещат дори с просто докосване с пръст. Интересно е да се отбележи, че проблемите с надраскване присъстват и при AMG-версията на двигателя M157, както и при двигателя M276 V6. Това означава, че този проблем не е изолиран и може да възникне и при други модели на Mercedes-Benz.

Някои експерти обясняват това с твърде дългия интервал между смяната на маслото. Други обвиняват буталните пръстени, но точната причина за тези проблеми все още си остава загадка.


0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много ме кефи канала на тоя пич.
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Истината е че инженерите са немски
  • #4
    28 rate up comment 11 rate down comment
    Констатация ( преди 1 година )
    Проблемът е, че и МБ, както и БМВ, Ауди и въобще всички германски автомарки са изключително надценени , НЕКАЧЕСТВЕНИ и откровено посредствени, почиващи на отдавна увехнали лаври!
  • #3
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Любчо ( преди 1 година )
    Ако беше от бензина и предното поколение м112 и 113 щяха да задират. На 272 и проблема с валовете ли е от бензина руския. Калпави материали!
  • #2
    6 rate up comment 6 rate down comment
    ТозиКойто ( преди 1 година )
    При старите m272 V6 и m273 V8 проблема със задирането се оказа кофти бензин(масово оплакване по руските форуми) и последвало от това постоянен misfire и съответно никасила по цилиндрите не издържа дълго от локалното прегряване.
  • #1
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Любчо ( преди 1 година )
    Няма загадка, истината е, че се ползват афифни метали и всякакви некачествени материали.