IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Неподвластно на времето - BMW 7-Series E38

За мнозина фенове на марката и на елегантните лимузини това е най-красивата „седмица“

BMW произвежда може би най-обичаната "седмица" в периода между 1994 и 2001 година, като моделът се предлага със стандартно или дълго междуосие, както и във версия лимузина с означението L7. Попадайки на тази обява за един великолепно съхранен екземпляр от 1996 година, произведен за японския пазар и внесен във Великобритания през тази година, решихме да ви припомним някои интересни факти за този легендарен модел на баварците. Конкретният екземпляр е във върховата версия 750iL, тоест с дълго междуосие и 5,4-литров V12 под предния капак.

Автомобилът разполага с почти всички възможни опции за модела, като цветовата комбинация е по-скоро строга - черен екстериор и черни кожени тапицерии, като последните контрастират по ефектен начин с благородните дървени фурнири. Всичко по поддръжката и състоянието на лимузината изглежда абсолютно безупречно, а пробегът й е съвсем малко над 100 000 километра.


Някои интересни факти от историята на BMW 7-Series E38 ще откриете в галерията:


 

0 от 500
  • #10
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    За моя радост аз карам такава седмица и това е най-здравата кола която съм имал.
  • #9
    22 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Петата серия също е много красива и балансирана
  • #8
    19 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    7, като при всяка кола зависи в какво състояние я вземеш и колко си манияк. Със сигурност ремонтите няма да са и евтини, но предвид, че по онова време още инжинерите правеха коли, а не маркетинга...По скоро по трудно ще се намират части занапред
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    тррр ( преди 5 месеца )
    За мен също дизайна е супер. Не съм карал такава, но имах приятел с мерак, купи дизел от тази серия и се опита да го гаси с пари. Общо взето за 5 години плати допълнително 150% на цената за да я оправи. Ако някой има реален опит с тези седмици, да каже дали обичат чак толкова ремонтите.
  • #6
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 5 месеца )
    Уникално красив автомобил, най-добрата седмица, то като цяло това поколение си е реално пикът на БМВ за мен. За млко да си взема едно такова 750 преди време.
  • #5
    24 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Най-красивото БМВ.
  • #4
    33 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    От времената, в които БМВ имаха изчистен и елегантен дизайн.
  • #3
    32 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    #1 и #2, "стиснете си ръцете" на Алпина Е38. :-) Добре, че поне тук не мога да налазят електричарите - те (горките) никога няма да усетят какво е това да караш истинска кола, заблеяни в екраните (3 по възможност) да мажат с пръстче и да изчисляват колко пъти по 18 мин. ще зареждат комп.-а си на колела, защото в него няма нищо друго интересно освен таблетите му и китайските лампички от (чакай да употребя верния жжжжендърски израз) "амбиентното му осветление"...
  • #2
    19 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Алпина - това е истинското БМВ за мен!
  • #1
    30 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не само може би, ами това си е най-красивата 7-а.След нея се появиха някакви дизайнерски недоразумения за да се стигне до послена генерация