IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes призна: Старите ни клиенти не искат AMG C 63 с 4-цилиндров мотор

Германците обаче ще се придържат към този двигател, защото бил много прогресивен

Все повече автомобилни производители са принудени да намаляват обема на двигателите на своите модели заради строгите разпоредби за емисиите. Ярък в пример в това отношение е новият C 63 на Mercedes-AMG, където мощният 4,0-литров V8 беше заменен от 2,0-литров мотор с 4 цилиндъра. Оказва се обаче, че това не се харесва на феновете на модела.


Mercedes-AMG C 63


В интервю за списание Top Gear главният изпълнителен директор на AMG - Майкъл Шийбе, призна, че хората често питат защо V8 е премахнат от конкурента на BMW M3. Топ-мениджърът обаче е категоричен, че спортното подразделение на Mercedes иска да бъде много прогресивно, когато става дума за технологии и затова е приело концепцията за хибридизация на модела.

„Ние сме много прогресивни и ще останем с 4 цилиндъра. Факт е, че не можем да убедим всеки фен на модела да си го купи с 2,0-литров двигател, но в същото време се забелязва нещо интересно - plug-in хибридът C63 привлича купувачи, които иначе не биха се заинтересували от този автомобил", обяснява Шийбе, цитиран от Top Gear.


Mercedes-AMG C 63


Както е известно, Mercedes пусна и комби C63, докато купето и кабриолетът отпаднаха от гамата на модела. Вариантите с две врати на C-Class и E-Class се заменят от новия CLE, който наскоро се сдоби с редови „шестак“ за версиите с обозначени „53“. А бъдещият „63“ (ако има такъв) ще получи 3,0-литров двигател.

Тези клиенти на Mercedes, на които 4 цилиндъра са им малко, вероятно ще се ориентират към новия E 63, но и той ще бъде с редови 6-цилиндров мотор и порт за зареждане. Последните информации сочат, че тази версия ще получи plug-in хибридно задвижване. Нейният основен конкурент BMW M5 също ще бъде PHEV, но той ще запази V8 двигателя поне за още едно поколение, което ще се предлага и като комби - M5 Touring се завръща.


0 от 500
  • #10
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 2 месеца )
    И са прави хората, не купуват трабант...
  • #9
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Пешо ( преди 2 месеца )
    Всички, които слушат зелените *** са застрашени от фалит. Не само отделни компании, а цели отрасли и дори Европа. Тепърва ще го усетят европейците.
  • #8
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 2 месеца )
    Тоя германец лъже като...китаец. Не привлича никакви клиенти този миксер. Нито нови, нито стари. В оберкласето няма чак такива скръндзливи балъци дето да искат такова 4цил. недоразумение.
  • #7
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    S класа с 2.0 дизел някак си ще го разбера и приема, но АМГ с 4 цилиндъра е направо подигравка. Изключвам А45...Тези коли се купуват точно заради V8, звука си е характерен и се познавс дори със затворени очи.
  • #6
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Курвалъци са тва с намаляване на обема
  • #5
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Те затова старите версии осмака хората си ги пазят и цените само ще растат нагоре. Black series да не говориме тая дето беше кола във Формула 1 там е страшно.
  • #4
    18 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Откакто всички се турбинираха и "даунсайзнаха", но оставиха старите означения, щото им беше неудобно да пишат новите, вкл. и БМВ, изобщо не ме вълнуват. Глупомерът го счупиха Порше с турбото на електричката, разбира се. Рено поне смениха означенията с нещо смислено. ТСЕ120 е турбо, 120 коня.
  • #3
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 2 месеца )
    Типично грозни и отблъскващи+яко шокиращи нормалния естествен естетически вкус на добре възпитания премерено действащ и умело подхождащ човек - абсолютно некачествени бухалки/барачки и чистокръвно бламирани и излагащи се измишльотини по пътищата подходящи за доста първично мислещите представители на родния народец.Абсолютен фалш са тия деминимизирани и умишлено сгърчени машини. Тия хитри ГЕРМАН.еснафи от МБ са доста напреднали в кражбите: предлагат на хората мини кафеварки на цената на диаманти
  • #2
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    То и при старите варианти с 4.0 V8, 6.3 не означаваше, че двигателя е 6.3 литра, ама тогава не мрънкаше :)
  • #1
    39 rate up comment 2 rate down comment
    63 пъпки ( преди 2 месеца )
    То при тези новите варианти, това 63 какво точно означава? Броят на дисплеите?