fallback

10 коли, които губят най-малко от стойността си за 5 години

В класацията преобладават модели от една държава, но от различни сегменти

Всички автомобили неизбежно започват да се амортизират веднага щом напуснат вратите на шоурума, но го правят по различни начини. Специалистите на iSeeCars анализираха около 1,1 милиона бройки от моделната година 2018, продадени на американския вторичен пазар от ноември 2022 г. до октомври 2023 г.

Това дава възможност да се определят най-печелившите модели по отношение на поддържането на цените. Например пикапите и хибридите губят съответно 35 и 37% от стойността си за пет години. В същото време, някои спортни автомобили, компактни кросоувъри и представители на икономичния класа се обезценяват бавно.

10 коли, които губят най-малко от стойността си за 5 години (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Стига с тези американски скапани класаций,кво ни интересуват тез *** американци.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    До#9 ,тези които карат японски коли на са овце ,а нормални хора . Снобите които карат разни набедени "надеждни" автомобили са офтсе или овъни ако предпочиташ.
  • #12
    До 10 ( преди 1 година )
    Не си разбрал, за какво е тази статия. Поне заглавието прочети.
  • #11
    До номер 7 ( преди 1 година )
    Колега, напължо те разбирам за крузата на средната възраст. Аз имах щастието да мога да си позволя Мустанг 2022-ра година и дори жена ми го хареса след като първоначално негодуваше за "ненужното харчене на много пари". Пожелавам на всеки да има щастието да изпита подобна тръпка. За Порше съм напължо съгласен, аз имам афинитет към 2+2 местните кабриолети и 911 е нещо невероатно, но не по моят джоб за жалост!
  • #10
    Аз ( преди 1 година )
    Ще припадна от смях. Аз не знам друг автомобил да държи цена колкото Хонда, а те в класацията я сложили, и то точно сивик. Че той сивика е по - скъп от S класа на почти същите години.Да не говорим за Ауди и БМВ.
  • #9
    до 5 ( преди 1 година )
    Показва единствено, че японофилите са офтсе. BRZ и GT86 с различно обезценяване, при все, че само емблемата е различна.
  • #8
    Mihailov68 ( преди 1 година )
    Престанете да давате класаци за Амеликанският пазар.В Европа няма нещо общо с него.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Охх, както ме тресе кризата на средната възраст, едно Поршенце 911 или 718 би ми се отразило страхотно.Вранглерът също е страхотна машина. Съседът ми има такава. От японските БРЗ на Субаро също е страхотна колица.Останалите и с пръчка не их ги пипнал, особено след като се прецаках с един Сивик, който беше тотално дърво.
  • #6
    Докторът ( преди 1 година )
    Porsche 718 е перфектната кола. Винаги съм искал такава. И базовият модел е най-добър и даже не губи цената си, а напротив поскъпва. Миналата година можеше да се купи нов за 110 000 лева сега вече като гледам е 130 000 лева
  • #5
    Алекс ( преди 1 година )
    Това е по-достоверно от измислените класации на TUV.Вижда се,че от масовите автомобили Хонда и Тойота предлагат най-доброто качество.
fallback
Последни