Трябва да се каже, че изборът на само пет провала сред двигателите с вътрешно горене не е толкова лесен. Всъщност има много повече подобни примери, но в крайна сметка се спираме на онези от тях, които се появиха след много надеждни двигатели и станаха техен заместител в продължение на много години. Поради тази причина се наложи да бъде оценена не само „дефектността“ на някои дизайнерски решения, но и количеството коса на собствениците, изпопадала от отчаяние.
Пет двигателя, които съсипаха репутацията на производителите си (ГАЛЕРИЯ):
Руски проблем: ВАЗ 21179
Ето го – ВАЗ 21179 (1.8 л, 122 к.с.), който доказва, че Русия винаги може да прецака нещо.
Какво му става? Той е известен чудовищното и напълно нетипично изгаряне на масло за двигателите на ВАЗ. Тези агрегати никога не са били „отличници“, но се движиха добре за няколкостотин хиляди километра, понякога създавайки само незначителни проблеми. И винаги са били лесни за ремонт.
Ето го – ВАЗ 21179 (1.8 л, 122 к.с.), който доказва, че Русия винаги може да прецака нещо.
Какво му става? Той е известен чудовищното и напълно нетипично изгаряне на масло за двигателите на ВАЗ. Тези агрегати никога не са били „отличници“, но се движиха добре за няколкостотин хиляди километра, понякога създавайки само незначителни проблеми. И винаги са били лесни за ремонт.