fallback

Ето го новото Subaru Forester

Кросоувърът получава консервативни промени в екстериора и интериора

Премиерата на новото поколение на Subaru Forester е планирана за 16 ноември по време на автомобилното изложение в Лос Анджелис. Австралийското издание Drive обаче развали изненадата, като публикува официални снимки на модела. От тях става ясно, че шестата генерация на Forester в нива на оборудване Touring и Sport, като и двете са с фирмената система за задвижване на четирите колела.

Промените в екстериора и интериора на кросоувъра са еволюционни, но няма общи детайли с предшественика му. Дизайнерите на Subaru са подходили доста консервативно, като кросоувърът така и не получава пълна LED-оптика, цифрово арматурно табло и модерен многофункционален волан със сензорни бутони. Пропорциите обаче са различни - надвесите са се увеличили, което обещава загуба на някои офроуд възможности. Очаква се обаче интериорът и багажникът да станат по-просторни, но все още няма точни размери.

Иновация в дизайна са интегрираните фарове и задни светлини. Предната оптика е запазила сложната си форма, но сега фаровете сякаш се вписват в решетката на радиатора. Отзад композитните светлини остават. Спортната версия се отличава с бронзов декор, но и двата варианта на новия Forester имат практичен пластмасов комплект за защита по периметъра на каросерията, релси на покрива и 19-цолови лети джанти.

В кабината контролерът на климатика е изчезнал, както и двата екрана. Сега има един таблет с портретна ориентация, познат от Impreza. В Subaru обаче за запазили аналогови бутони почти навсякъде - мултифункционалният волан, управлението на светлините и дори горещите клавиши на мултимедийната система могат да се използват дори с ръкавици. Интериорът е много консервативен - стрелки, старомоден фиксиран селектор на скоростната кутия, отворени поставки за чаши.

Съдейки по снимките, под капака на северноамериканската версия ще остане 2,5-литров атмосферен двигател, комбиниран с вариаторна трансмисия. Пълните подробности се очакват в края на следващата седмица.

Още снимки на новото Subaru Forester - вижте в галерията:

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 11 месеца )
    О да, забравих да спомена и огромното недоразумение наречено CVT което вероятно е най смотаната скоростна кутия в цялата история на автомобилостроенето. С това чудо да караш офроуд трябва да си мазохист или абсолютно нищо да не разбираш от автомобили.
  • #7
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Тия така и не се научиха как се правят истински джипове. Обаче пък не пропускат да сложат надпис AWD и да твърдят че автомобилите им са проходими......Е как може да е проходимо нещо с такава калпава геометрия, слабо окачване, ниско профилни гуми?
  • #6
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Хубав дизайн, но сегашното е по-красиво. Това отпред помислих ,че е Ford Edge. А отзад прилича на новото Suzuki S-cross. Отстрани доста ретро изглежда, в интериора не ми е ясно за какво е тоя скоростен лост,като повечето марки и модели преминаха на бутони за автоматика или плъзгачи, малки, не заемащи излишно място, дискретни и дизайнерски стоя много по-модерно. Японците много изостават с модерността.
  • #5
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ти защо сравняваш дизелова кола с бензинова коя колко харчи?
  • #4
    анонимен ( преди 11 месеца )
    10/100 му било нормално на магистрала, 320xd от 2020та има разход до 7 със 190/200 - справка Аутобилд Германия. 2.5 атмосферката беше отживелица още 2010та година, а за автоматика да не говорим, това е кола моделна година 2024, така че хич да не ми я хвалят, отделно моторите им карат по 300к км преди основен ремонт, така че и там не са нещо особено
  • #3
    РУК ( преди 11 месеца )
    Sas - и колко точно да харчи последни 2,5 боксер на Субару с Lineartronic кутията? По мои впечатления от малко над 10 000км с последния Аутбек с този дивгател - 8/100 градско, 7 / 100 извънградско при нормално каране около ограниченията. Между 9-10/100 като я задържа на магистрала с 160. За голям, просторен автомобил с постоянно 4х4 си е повече от добре. А Форестър в Европа от предното поколение не се предлага чист бензин, а само хибриди. Няма какво да те притеснява толкова разхода :-)
  • #2
    Sas ( преди 11 месеца )
    Нито ми липсва дигитално табло (макар и да изглежда модерно, не е нищо особено), или пък сензорните бутони (пълна, тотална глупост), или пък модерно копче за скоростите. Но този атмосферен 2.5 двигател здрав е, ок, но не върви добре, а харчи като за световно. Бих разбрал да си плащаш за бензина, ако караш бърза кола или си просто гъзар - и двете не ги виждам при Форестър
  • #1
    И.а. ( преди 11 месеца )
    Готин е мяза на фордче но е хубав. Много ме кефи това ни е джип ние е комби а двете заедно.
fallback
Последни