IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-големият европейски завод на Volkswagen спира работа

Предприятието в Цвикау остана без двигатели за електромобили

Работата на завода на Volkswagen в Цвикау, Германия, който се смята за най-голямото предприятие на концерна, ще бъде спряна за три седмици. Както съобщава Autoevolution, това не се дължи на липса на търсене - компанията не разполага с достатъчно електрически двигатели за сглобяване на някои модели електрически автомобили.


Volkswagen


По тази причина производството на няколко електрически кросоувъра ще бъде временно спряно. Сред тях са Audi Q4 e-tron, както и VW ID.4 и ID.5. Всички те са оборудвани с нов двигател с мощност 286 конски сили. Той се произвежда в завода за компоненти в Касел, който изпитва недостиг на компоненти.

Серийната версия на флагмана Volkswagen ID.7 за европейския пазар е оборудвана със същия нов агрегат. Лифтбекът се сглобява в завод в Емден и всички резервни запаси от двигатели ще бъдат изпратени там - на фона на нарастващото търсене на електрически автомобил Volkswagen не възнамерява да спира производството му. Паузата също няма да засегне ID.3 и Cupra Born, които са оборудвани със старата версия на двигателя с 204 конски сили.

Заводът в Цвикау се счита за най-голямото европейско предприятие на Volkswagen за производство на електрически автомобили. За неговата модернизация бяха изразходвани близо милиард евро, включително за осигуряване на възможност за производство на до 300 000 електрически автомобили годишно.

Това обаче не е първият път, когато заводът е спрян - в началото на октомври беше съобщено, че VW е бил принуден да спре производството поради слаби продажби на електрически превозни средства.


0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Сребролюб Мангизлиев ( преди 1 година )
    От кога четящите Automedia се превърнаха в болни Путинопоклонници? Един болен тип даже бълнува, че частите идвали от Россия! Пфу
  • #10
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Solomon ( преди 1 година )
    Измислиците на Илон Мъск е крайно време да приключат.Тези електомобили са полезни само в някой много гъсто населен град зада мне тровят.Но да яхна буре с барут никога..Скоро се запали цял кораб и потъна с такива бурета
  • #9
    20 rate up comment 6 rate down comment
    China Express ( преди 1 година )
    Началото на края.. Европа отдавна ритна бурето под краката си
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Дългата ръка на Путин. А не, двойника му.
  • #7
    15 rate up comment 28 rate down comment
    Дамян ( преди 1 година )
    Путинофилите вече трябва да се наричат чукчи понеже никой от тях не може да чете,а се опитват да пишат.
  • #6
    30 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Как да не спрат работа като по -голяма част от хората не приемат е.л колите и не ги купуват. Не си струват пробег от 200- 300 км пробег. Да се замислят производителите и чиновниците от Брюксел.
  • #5
    18 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да се закрива тая грешка на човечеството
  • #4
    26 rate up comment 11 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Няма търсене на електрокари?
  • #3
    13 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Забрави да кажеш за водорода?
  • #2
    46 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Китайците ако рекат са приключили Автомобилостроенето в Европа за две седмици. Чипове, електромотори, батерии, всички компоненти за тях са от там и Русия. Продажните евро депутати превърнаха Европа в още по-консуматорско общество. Направиха така, че в момента сме най-зависимия контингент.