Истинските всъдеходи продължават да се радват на стабилно търсене на пазара, но дори те постепенно отстъпват място на кросоувърите и пикапите с монококова каросерия, чиито възможности извън пътя не са толкова впечатляващи. И все пак автомобилните компании и тунинг-ателиетата не искат да се откажат от бруталния имидж за своите творения и продължават да създават офроуд-модификации. Някои от тях се отличават с впечатляващо представяне извън пътя, но често въпросът опира само до поставянето на стилистични иновации - защитен пакет на каросерията, оригинална боя и джанти с различен дизайн.
Измамници или истински офроуд-зверове (ГАЛЕРИЯ):
Hyundai Santa Fe XRT Concept
Задвижването е поверено на 2,5-литров атмосферен двигател (194 конски сили, 246 Нм), комбиниран с осемстепенна автоматична скоростна кутия или на турбомотор сеъс същия обем (281 конски сили, 422 Нм), който е съчетан с осемстепенен „робот“. Има и хибриден вариант с 1,6-литров двигател и шестстепенна автоматична скоростна кутия с вграден електромотор.
Задвижването е поверено на 2,5-литров атмосферен двигател (194 конски сили, 246 Нм), комбиниран с осемстепенна автоматична скоростна кутия или на турбомотор сеъс същия обем (281 конски сили, 422 Нм), който е съчетан с осемстепенен „робот“. Има и хибриден вариант с 1,6-литров двигател и шестстепенна автоматична скоростна кутия с вграден електромотор.