Закъсняла или не, зимата вече е на прага - което означава, че идва времето и за смяна на гумите. Или поне за един по-обстоен преглед при онези шофьори, които са заложили на всесезонните гуми.
Дори и в простото напомпване на зимните гуми има някои нюанси, които, ако не им се обърне внимание, могат да доведат до предсрочното износване на гумите, да повишат разхода на гориво и да влошат пътното поведение на автомобила ви. Ето девет точки, за които трябва да се внимава.
Девет особености при помпането на зимните гуми (ГАЛЕРИЯ):
Не бъркайте паунд с килограм
Има две системи за измерване на налягането в гумите. На много стрелкови манометри първо се отбелязва скалата psi (фунтове на квадратен инч), а след това баровете или kg/cm2, които сме приели у нас за измервателна единица. А на цифровите манометри при включване първо се появяват стойностите на psi. Еднакви числени стойности в psi и барове съответстват на различни налягания. Например 2.5 бара е 36.3 psi.
Има две системи за измерване на налягането в гумите. На много стрелкови манометри първо се отбелязва скалата psi (фунтове на квадратен инч), а след това баровете или kg/cm2, които сме приели у нас за измервателна единица. А на цифровите манометри при включване първо се появяват стойностите на psi. Еднакви числени стойности в psi и барове съответстват на различни налягания. Например 2.5 бара е 36.3 psi.