fallback

От Ferrari до Rolls-Royce: най-продаваните луксозни коли през 2023

На върха в Европа излиза автомобил, който се появи за пръв път само преди месеци

Automedia.bg от години следи състоянието на трите основни сегмента на пазара: масови автомобили, премиум и луксозни. Но разграничаването им напоследък  става все по-сложно - в края на краищата няма ясно определение кои автомобили са масови, кои са премиум и кои са луксозни. Най-красноречивият фактор е цената, но и при нея нещата се променят много бързо в наши дни.         Разликата между луксозния сегмент и най-скъпите модели в премиум сегмента става все по-малка         Допреди две години бяхме приели, че луксозни са онези модели, чиито най-евтини версии не падат под 100,000 евро. Инфлацията през 2021 ни накара да вдигнем летвата на 125,000 евро. Но и тя вeче не е напълно адекватна, защото над нея попадат модели като Mercedes S-Class (от 254 190 лева), които от няколко десетилетия сме свикнали да поставяме на върха на премиум сегмента, а не при свръхлуксозните машини. Затова занапред границата за нашата класация ще е 150,000 евро. Ето какви автомобили са си купували богатите в Европа от началото на годината.       Най-продаваните луксозни автомобили в Европа (ГАЛЕРИЯ):

    

 

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Астон мартин е средна ръка кола, няма нищо луксозно в нея.
  • #12
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 1 година )
    Налага се сам да си нанесеш тъй нужната, уместна и желана кУрекция: GENESiS е пряк съперник на S-класата на МБ - доказано с флагмана им G90; докато що се отнася до RR никога, никъде и на никое место не съм твърдял, че корейският премиум-бранд може да се сравнява или родее с този изключително уникален представител на супер-скъпия ЛЮКС на ултра-богаташите; но соча, че в своя клас/ниша никоя друга машина не може да се опре или да бъде кой-знае какъв koHKуpeHT на GENESiS, изключение е само LeXuS!!!
  • #11
    Дрът психо ( преди 1 година )
    9ти, ти на какви наркотици си бе... Къде слагаш Генезис сред коли, като БМВ 7, Ролс Ройс и S класа. Ти въобще във вашето село виждал ли си някоя от тези коли, за да имаш наглостта да ги слагаш под общ знаменател. Относно долния, да кажеш, че Ролс Ройс не е лукс е доказателство, че не си сядал в нищо по-различно от голф за 2к лева. Българския кръчмарски професор става все по-смешен неудачник и точно вие двамата барабар с Митю пернишкия го доказвате.
  • #10
    До долния ( преди 1 година )
    Какъв лЮкс има в Ролс като е просто 7-*** серия с друга броня
  • #9
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 1 година )
    7-цата го посочи, че местото на бързите яко форсирани спортни автомобили НЕ е при премиум и люкс-машините, просто защото те НЕ предлагат 1 луксозно и екзотично изживяване, а само високо вдигнат адреналин при наличен спортен дух и Hi-скорости! Докато RR, Астън Мартин, Бентли, дори Джагуара,респ. скъпарските модели на МB, Audi, BMW, както и новите върхови машини на Lexus, GeneSiS са просто друга бира и коренно различно усещане за комфорт, ЛЮКС и вътрешно-заводски УЮТ и НАСЛАДА!
  • #8
    Факт ( преди 1 година )
    Лукс не означава че едно нещо е комфортно лукса означава че е пищно и в него е вложен ресурс без оглед на средствата сиреч разхищение.Една карбонова седалка не е удобна като фотьойл но е лукс защото внея има скъпо вложение на материал
  • #7
    РУК ( преди 1 година )
    Интересно!Цензората работи в интерес на бъстърчо!Много неща се изясняват! :-) Иначе, лукс и премиум си бяха ясно що за коли са, преди да нашибат една електричка с качество на изработка и материали като от Дачия в премиум сигмента!От тогава тесладжиите обясняват как премиум било скъп продукт, без оглед на качеството!За мен BMW няма място в една класация с Ферари, Бентли, Ройс, Ламбо и Астън! Както и тесла няма място сред БМВ, Мерцедес, Порше, Ауди! Но пуста пропаганда и продажна журналистика ....
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    1-ви, Ако Ролс и Бентли ги виждам да са предлагат лукс, то едно Ферари / Ламбо далеч не могат да се мерят - това са спортни премиум коли, които предлагат Премиум (превъзходн) спортни изживявания, но не и лукс И обратното Така, че кое е премиум и кое лукс не цената е определящия фактор. Приемам, че като стока и Ферари и Ламбо са лукс такива.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    *поне напишете че е рекламна статия
  • #4
    до 3 ( преди 1 година )
    ама те са мн такива у БГ -то !
fallback
Последни