IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 двигателя, които просто няма да умрат

Американски експерти посочиха някои от най-надеждните мотори в историята

Някои шофьори да обичат да бърникат по двигателите на автомобили от време на време, но мнозинството от собствениците гледат на превозните си средства като на уреди за придвижване до и от работа. В случая надеждността е от решаващо значение, като това важи основно за двигателя на автомобила.

Затова и изданието CarBuzz състави списък на най-надеждните двигатели, създавани някога. Колегите ни признават, че може и да са изпуснали някой мотор, тъй като техният брой в историята е огромен. Тези 10 двигателя обаче са се доказали във времето, като се поставя на множество превозни средства.


10 двигателя, които просто няма да умрат (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 8 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До четири пет и шест. Тоест повтаряте същото като мен, а после ми обяснявате че не съм прав. Без значение каква е причината, повтарям : "ДВГ стават все по ненадеждни, а ел двигателите и батериите все по-надеждни и изпревариха ДВГ по надежност."Все още ли има несъгласни? Вече никой не произвежда надеждни автомобили с ДВГ с които можеш да тръгнеш на околосветско пътешествие и да си сигурен, че няма да изникне проблем по пътя.
  • #9
    2 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 7. В тази статия се говори за третия собственик след тебе, ако и втория мине твоите километри. Тебе никой не те брои за толкова малко километри. На някои автомобили при твоето шофиране даже няма да им е минала гаранцията.
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 6. Ако чак пък толкова ми харесваше, вече щях да съм си купил. Може да ти прилича на сарказъм предишното ми мнение, но е напълно искрено. Електромобилите имат огромен потенциал, но все още са далече от постигането му. Аз на лозунги не вярвам, а на статистики. Това че говоря предимно за Тесла е защото за Тесла има най-много статистика и мога да говоря с факти и цифри, за да се аргументирам и да не изстрелвам кухи мнения като останалите. Както виждаш редовно хейтя и Тесла, особено за качествот
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тва за гаранциите са някви форумни мантри. Шофирам само нови, правя по 150-170к за 6-7г и минавам на нов. Всички са били с перфектно работещи мотори, непипани. Само консумативи са сменявани и тампони по окачването...Ако се взима некой напомпан 0,8 може и да изкара гаранцията
  • #6
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Marianmmm ( преди 1 година )
    До към 2005 г. почти всички изкарваха милиони. Много са. Но сега особенно европейските я докарат гаранцията я не. Всичко е консуматорска политика. Взимаш караш 3-4години и в БГ,някой да се ядосва с нея. Но и това скоро ще приключи там също обедняват по-бавно но натам са тръгнали . Един въпрос към човека с Ник Митичен.Как може тая ТЕСлА да ти харесва?Вярно въпрос на вкус,но няма никаква визия. Особенно предница.
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Т.е. немците до 1999 и японците до 2014. Конкретно Тойота след 2017 настигнаха германците по качество, но не мислете че на първите се е повишило ;)))
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    и като допълнение - из Африка и Азия има все още ДВГ, които са произведени 8-90-те години на мин. век и все още се използват и работят (дори при по тежки условия). Та при ДВГ е въпрос на поддръжка. А това ми напомня за релкама на Волво от ония години (цитирам по памет): Не си купувайте Волво, защото ще ви надживее.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Митичен, от години няма надеждно нищо като причината е консуматорското общество и програмируемото стареене. Темате я имаше преди дни. При ДВГ освен това играе роля и непрестанната намеса на политиката с глупости, което прави агрегатите по-сложни, напилени и респективно по трудни за ремонт. Та не си мисли, че и при ел колите няма да се получи същото, като там е въпроса кое ще се предаде след 5г - батерията или мотора.
  • #2
    3 rate up comment 15 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Вярно е! Колкото и да е странно и неочаквано дори за мен, въпреки че първото поколение бяха най-скапаните батерии правени някога от Тесла, всъщност надживяваха двигателите които бяха още по-скапани. Факт. За разлика от вас аз мога да споделям и факти които не знаете, въпреки че не ми харесват и не са в мой интерес да ви ги казвам. Важна е обаче е тенденцията, а не в моментното състояние. ДВГ стават все по ненадеждни, а ел двигателите и батериите все по-надеждни и изпревариха ДВГ по надежност.
  • #1
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Бързо умиращи,електромотор и батерия на Тесла.