IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Dacia Duster ще получи най-мощния двигател в историята на модела

Следващото поколение на румънския кросоувър ще се предлага и с хибридно задвижване

Премиерата на новото поколение на кросоувъра Dacia Duster ще се състои на 29 ноември в Португалия, а стартът на продажбите на модела е планиран за първото тримесечие на 2024 г., обявиха от компанията-производител.


Dacia Duster


Засега от Dacia не разкриват подробности за новия Duster, като сред най-очакваните новини е каква ще бъде неговата цена. По предварителна информация кросоувърът ще се предлага с избор от 3 двигателя. Базовият вариант ще получи 1,0-литров турбомотор с мощност 110 к.с., а най-него ще се наредят хибридни версии с мощност 120 и 140 к.с., като в тяхната основа ще бъде 1,2-литров двигател.

Топ-версията на Duster ще бъде оборудвана с 1,3-литров турбомотор с мощност 170 к.с., като този показател прави кросоувъра най-мощният в историята на модела. Същият двигател се предлага и в сегашното поколение на модела в два варианта на мощност - 130 и 150 к.с.

В основата на новата генерация на румънския кросоувър ще бъде платформата CMF-B. Екстериорът на колата ще бъде подобен на бруталния Bigster - по-голям като размери модел на Dacia, чиято концептуална версия вече беше представена. Серийният вариант на модела ще бъде показан догодина, а продажбите ще стартират през 2025 г.


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Боряна ( преди 6 месеца )
    За Дачия Дъстър преди години тв и радио реклама включваше към изброяваните качества на модела и думите:... И чистачките й работят!А сега де?! Ако това кара МПСто, мерси боку!
  • #13
    6 rate up comment 23 rate down comment
    До долния ( преди 6 месеца )
    Вървеж и дизел са две несъвместими нещ
  • #12
    6 rate up comment 15 rate down comment
    И.а ( преди 6 месеца )
    1.3 леле много мощ я се качете на едно Пежо 2.7 дизел да видиш возия и вървеш.
  • #11
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Да обобщим ( преди 6 месеца )
    Дизела какво е ниска литрова мощност муден движи само в ниските а бе технология баклюк
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 6 месеца )
    В Фубай пък са още по ОК не бръснат зелените талибани карат нормални коли без елопеерастии
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 5 ( преди 6 месеца )
    Дъщерята си взеха??? С останалото съм съгласен!
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до 6 ( преди 6 месеца )
    Китайци има, но като сложиш хомологация, съизмеримо качество и мито и станаха на цената на не китайските.
  • #7
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    хахахаха 1.3 литра .... нямам думи
  • #6
    40 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ако не сте забелязали, само Дачия остана бюджетната марка и то съвсем скоро и тя няма да е. Шкода и Киа се уляха с цени, Рено да не говорим както и останалите слаби коли им искат в момента близо 100к лева. Трябва спешно масова инвазия на китайски автомобили да запълнят тази ниша иначе ни чака голямо дране на кожи и то за псевдо-коли.
  • #5
    26 rate up comment 10 rate down comment
    Бумеранг ( преди 6 месеца )
    Дъщерята си взеха юли месец в Австрия Дъстър ама с дизеловия мотор 1.5/115 фул екстри+резервна гума и навигация на Европа и Балканите....а и 4 зимни гуми подарък! Ръчка е, не искаха автомат! Всичко това е за 23 000 евра! Супер икономична и дърпа здраво, като и стъпнеш с ботуша!!!