fallback

Това е първата електрическа Toyota Land Cruiser

Засега всъдеходът е само концепция, която показва какво бъдеще го очаква

Toyota Land Cruiser претърпя метаморфоза през последните няколко години, но това не се отрази по никакъв начин на популярността му. Моделът се предлага в най-различни форми и размери по цял свят, като за покупката на някои от тях се чака с години.

Най-новото допълнение към гамата е Land Cruiser Se - първата изцяло електрическа версия на модела. Засега той е само концепция, която японският производител представи, давайки много малко подробности, но явно това ще е един от пътищата пред всъдехода занапред.

От Toyota посочват, че Land Cruiser Se ще предложи електрическо задвижване с висок въртящ момент и три реда седалки. Компанията подчертава колко тих е този автомобил в градска среда, както и че той е оборудван с най-съвременни технологии, подпомагащи както за движение по нормални пътища, така и извън тях.

Всъдеходът има монококова конструкция, за която Toyota твърди, че го прави отзивчив и много способен на по-неравен терен. Привидно малкият пътен просвет и гумите с нисък профил обаче донякъде противоречат на това твърдение. Като размери този Land Cruiser е дълъг 5103 мм, широк е 1980 мм и е висок 170 мм, което го прави идентичен с друг модел на японската марка - Grand Highlander.

Засега производителят не разкрива подробности нито броя на двигателите, мощността или дори размера на батерията. Не е ясно и кога ще се появи серийният вариант.

Още снимки на концептуалния електрически всъдеход - вижте в галерията:

fallback
  • #68
    Гост ( преди 1 година )
    Ти му говориш за България,бустера отговаря за Германия.Като спора ни за Гига Берлин преди години,той започна да ми пише за Гига Тексас.Кара си със старите номера мити4ния.
  • #67
    РУК ( преди 1 година )
    Anker SOLIX RS40P - ей от тоя тип са масовите "домашни" батерии в Германия! Айде ходи продавай ток от тях да те еееа! Ако искаш включи и акумулаторите на колите в сметката с намси колко хиляда хиляди тера гига мега часа батерии в Германия и обяснявай как се зареждат от ВИЕ и се продава в 19,00 на сметка! То бива да си prost ама чак толкова де не се усещаш какви ги пишеш!
  • #66
    РУК ( преди 1 година )
    "Простичка сметка. Ако тези 5500 мвч батерии бъдат заредени в 14:00 за 55 хиляди евро и използвани или продадени в 19:00 часа"Сметката не е простичка, простичък си ти! Хайде обяснявай сега как от домашната батерия била тя и 14квч на Тесла, продаваш ток на ЕРПто!? И как точно си я заредил тая батерия на сметка в 14.00 от общия обемем енергия от ВИЕ, КАТО ИМАШ ДОГОВОРЕНА ЦЕНА С ЕРПто 0,33 Евро за цялото денонощие бе теоретичко!Чули как се счупи *** като ги написа всички тия глупости с АКО!?!
  • #65
    РУК ( преди 1 година )
    Хайде сега да обясниш, как тази цифри които си дал имат отношение към непроменливата цена към домакинствата в които са разположени тия ДОМАШНИ батерии?!?! 54, 128, 10 евро на мегават час, аз си плащам на 0,33 евро / квч шмат кооо! Какъв точно ми е я кяра от тая батерия ако нямам достатъчно фотоволтаици на покрива да ми захранват и къщата през деня и да я зареждат тая батерия!Още те чакам да кажеш колко трябва да е броя на тия панели за това!!!
  • #64
    MythBuster ( преди 1 година )
    Простичка сметка. Ако тези 5500 мегаватчаса батерии бъдат заредени в 14:00 за 55 хиляди евро и използвани или продадени в 19:00 часа, когато същото количество енергия вече струва 650 000 евро повече, дава красноречив отговор на въпроса :"Дали ще ми обясниш какъв е смисъла да си зареждаш домашната батерия от ВЕИто на съседния баир на цена 0,33 евро/квч?!??"
  • #63
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 62. Не знам за какво говориш, но в Германия днес само от фотоволтаици са произведени 117,6 GWh. Факт!
  • #62
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Дали ще ми обясниш какъв е смисъла да си зареждаш домашната батерия от ВЕИто на съседния баир на цена 0,33 евро/квч?!??" Обяснявам с поредния цитат:На Германската енергийна борса цената за базова енергия е 54,32 евро/мвтч на 21 октомври. Пиковата цена ще бъде 60,32 евро/мвтч. Търгуваните обеми при базовата енергия са 745 838,1 мвтч. Най-висока ще бъде цената в 19 ч и тя ще достигне 128,40 евро/мвтч. Най-ниска пък ще бъде цената в 14 ч и тя ще бъде 10,00 евро/мвтч.
  • #61
    анонимен ( преди 1 година )
    Митичен бустериран,като включваш в сметката добива от ВЕЦ и ПАВЕЦ ,че и те се водят ВЕИ
  • #60
    РУК ( преди 1 година )
    До 51 - как да коментираш по темата, като това зомби всичко извърта все в една посока и с всички си драка?! Концепцията е супер - добър дизайн, много място!Ще е хубава дизайнерска линия за новите модели!Дали ще има добри оффроуд възможност,ще покажат реалните модели.Ако развият софтуера и хардуера от Солтерата на Субару,ще имат добра база за електричка с добри оффроуд способности.Поне аз от Солтерата съм впечатлен в това отношение. Добри концепция и заявка за бъдещите модели на Тойота според мен
  • #59
    РУК ( преди 1 година )
    Попрехвърлихти коментарите ти последните часове - това ли упя да съчиниш само?!Нито виждам да си споделил източник на информация колко точно са тия хиляда хиляди гигават часа домашни батерии!?Нито какъв е дела на домашните батерии на Тесла в тях?!Нито колко точно соларни панели и с какво изложение са нужни за да имаш средна изходна мощност от соларите поне 2квч в продълбение на 7 часа за да заредиш 14квч батерия на Тесла!Чакам!!!
fallback
Последни