fallback

Защо изчезнаха „вечните" двигатели?

7 технически причини за намаляването на ресурса на съвременните мотори

Преди половин век в световната индустрия за автомобилни двигатели се появи една отлична тенденция. Инженерите, които ги разработваха, започнаха да обръщат повече внимание на надеждността. Постепенно се появиха технологии и материали, които направиха възможно значително увеличаване на експлоатационния живот на задвижващите агрегати. И част от тях изкарваха 500 000 км без основен ремонт. Имаше и такива, които достигнаха милион километра.

Времената обаче се промениха и ресурсът престана да бъде основна цел пред автомобилните компании. Резултат от това, че някои от днешните мотори не могат да изкарат без проблем дори до края на гаранционния си срок. Защо се стигна дотук, обясняват експерти от изданието ZR, като посочат 7 технически причини за случващото се.

7 причини за изчезването на „вечните“ двигатели (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #4
    Кво, кво? ( преди 1 година )
    "Съвременните двигатели нямат хидравлични компенсатори в задвижването на клапана. Поради това хлабините трябва редовно да се проверяват и регулират"? Я, пак, я, пак, че нещо май се поубъркАхте!
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    2-ри, така е, но всичко, което си изброил е "on-top".
  • #2
    До 1 ( преди 1 година )
    Да, но не само. В голяма степен играят екологичните норми роля, което довежда до безмислената ситуация, в която се произвеждат ДВГ, претъпкани със системи за пречистване на газовете, турбо (всеки иска мощност и малък разход) и т.н. Е....и в крайна сметка ДВГ се поврежда по-бързо и трябват ремонти или смяна на автомобила. Което пък от своя страна води до още по-голям въглероден отпечатък. Смисъл...няма що
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Защото в консуматорското общество не са нужни здрави и "дълголетни" неща, още по малко такива, които подлежат на (евтин) ремонт. И е валидно не само за двигатели.
fallback
Последни