IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Така ли ще изглежда следващата Toyota Hilux?

Концептуалният IMV 0 е един от акцентите на марката на изложението в Токио

Новата Toyota IMV 0 е концепция на адаптивен пикап, който позволява на „собствениците да играят роля в процеса на създаването на мобилност“. Канализирайки духа на класическия FJ40 Land Cruiser, концептуалният модел с размерите на Hilux ще бъде изложен на автомобилното изложение в Токио тази седмица, конфигуриран в различни стилове на каросерията, включително готов за сафари кемпер, линейка за планински спасители, сергия за улична храна и всъдеход.


Toyota IMV 0


Автомобилът ползва платформата IMV, която е проектирана да позволи локализирано регионално производство на различни превозни средства по целия свят. Сегашната Toyota Hilux, например, се произвежда в Аржентина, Индия, Малайзия, Мианмар, Пакистан, Южна Африка, Тайланд и Венецуела. Архитектурата се използва и за Fortuner, SUV вариант на Hilux, както и модела Innova.

IMV 0 представлява следващата фаза на тази философия, предлагайки шаси с кабина и заден "леген", който може да се модифицира с помощта на конвенционални болтове, позволявайки „безгранични възможности за персонализиране“. Всъщност междуосието на IMV 0 съвпада с това на пикапа от сегашното поколение и каросерията му е само малко по-малка (на дължина и височина). Най-съществената разлика между двата автомобила е в тяхната ширина: IMV 0 е широк 1785 мм което го прави малко по-тесен от Hilux.


Toyota IMV 0


Toyota все още не е дала подробности за задвижването на IMV 0, но се очаква да поддържа същата гама от бензинови и дизелови двигатели като сегашния Hilux, както и plug-in хибрид или електрическо задвижване с батерия. Твърде вероятно е следващото издание на Hilux да ползва в голяма степен решенията, показани от тази концепция.


Toyota IMV 0

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Май ... ( преди 1 година )
    след тази "концепция" в този клас ще си остане Рейнджър Раптор и всички останали.
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да не говорим,че дизайнери не са и ползвали, просто са сглобили една квадратна предница, закачили са една решетка по средата и по два обикновени квадратни фара от двете страни. Къде тук видяхте дизайн?
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Кой продава кренвирши с Тойота Хайлукс, какви са ги назначили в Тойота?? Тия хора нямат представа къде се използва Хайлукс и последното място е на улицата да продава хотдог. Проблемът е не,че е с платформа,а че кабината прилича като сглобена от Лего. Това в пустинята ще навява пясък в кабината през фугите на сглобките,а на скалите ще духа вятър в кабината. Просто седи изключително нестабилно като конструкция,дизайн,замисъл.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 година )
    Не само Ивеко - всички бусове имат вариант платформа. Защо ти е оффроуд платформа за "сергия за улична храна"? Повечето пикапи също имат вариант платформа и имат подобни "conversions".
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тази концепция не е нова. Вижте едно ивеко daily, кабина и зад нея каквото искаш
  • #1
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дъното на дизайна.Няма грозен Хайлукс,освен тази смешка