fallback

В САЩ Tesla Model 3 вече излиза колкото Toyota Corolla

Цената на най-достъпният електромобил на марката падна с 8700 долара

Поредният кръг от намаления на цените, инициирани от главния изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск, изравнява електрическите автомобили с колите, оборудвани с ДВГ, отбелязва Bloomberg.

След новата корекция базовият Model 3 струва 38 990 долара преди данъци и допълнителни такси. Това е с 8700 долара под средната цена на автомобила в САЩ. Поевтиняването обаче ще струва скъпо на Мъск, тъй като хора, запознати със случващото се в компанията, това ще струва 1,2 млрд долара загуби на година.

Началната цена на Tesla Model 3 вече е с 6500 долара по-ниска от тази на BMW 3-Series и с 5800 долара от тази на базовия Mercedes-Benz C-Class. И ако се вземе предвид отстъпката от 7500 долара при покупка на електромобил, тогава Model 3 вече ще струва колкото Toyota Corolla, твърдят от Bloomberg.

Трябва да се направи уточнение, че в случая сравнението не е на директната цена, която трябва да се плати за автомобила, тъй като дори така Model 3 е доста по-скъп от Corolla. Най-популярният модел на Toyota стартира от 21 900 долара, но с оперативните разходи за 3 години цената му скача до 26 850 долара.

В същото време Model 3, благодарение на стимулите за електромобил и икономиите от горива, ще излезе 26 940, ако собственикът му работи в щата Ню йорк, където притежатели на електромобили ползват още 2000 долара бонус.В други региони на САЩ крайната цена след три години шофиране ще бъде различна.

Цената на популярния кросоувър Tesla Model Y също е намалена и тя вече е с 3700 долара по-ниска от средната за пазара. По-скъпите - Model S и Model X, също поевтиняха до исторически минимуми, като всичко това обаче ще се отрази сериозно на финансовото състояние на производителя.

fallback
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    Нали излезе статив тук, как в UK годишната застраховка за ел. била скочила докъм 10 х. годишно? Та застраховките по тая статия броят ли се или да си в графата други??
  • #27
    анонимен ( преди 1 година )
    До 20 - Интересното е, че ако САЩ си субсидира продажбите (и производството), в Европа няма проблем. Ама ако Китай го прави - почваме с реулации и санкции.
  • #26
    анонимен ( преди 1 година )
    "Що винаги се хващаш за запетайката? " - Щото трябва се заяде и да каже нещо, което той си мисли, че е умно ..
  • #25
    Цццц ( преди 1 година )
    И какво от това Ей умник напиши една статия със колко минимални заплати се купува корола и тесла там и тук е ще ти кажа евала брат
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    Е те ако излизаха колкото Камри или Акорд, в САЩ щяха да са направили още 8 фабрики и да не смогват, да произвеждат достатъчно ...
  • #23
    andy ( преди 1 година )
    И да ми подаряват, не бих си взел електричка на БАТЕРИИ. Особено пък грозните тесли. Те са за бедните сноби да се показват. Виж, за такава на водородни клетки бих се замислил, стига да има зарядни станции.
  • #22
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Що винаги се хващаш за запетайката? Добре нека не е Тойота - Нека е Форд Маверик или Шеви Трейлблейзър, които са на цени около 23 хил. Американски брандове правени в Америка. А за замърсяването на въздуха вече има достатъчно проучвания, че основен проблем са не изгорелите газове, а финните частици от гумите - там почти нищо не променяш.
  • #21
    MythBuster ( преди 1 година )
    "но иначе под всяка статия за ограничаване на нелоялната конглокенция от китайците в Европа, ревеш кът вдовица за рук!!! И се сърдиш, че те пращам на психолог! Ми ти си с биполярно разстройство бе!Последно европейците да си пазят ли икономиката или да се на гъ зят на Китай?!?".........."И хиляда пъти съм ти обяснил, че с всеки говоря както е заслужил! "Ти какво си заслужи? Нали знаеш къде да идеш със заяжданията си? Слушай се и си изпълнявай съветите, както са ти наредили онези за които говориш.
  • #20
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Какво мислиш ще стане с продажбите на Тесла ако с тия $7500 се субсидираше Тойота Корола, а не Модел 3? Вместо 22 хил да струва под 15 - какви ще са тогава продажбите на Мъск?" Тесла се субсидира за да се подпомогне американската икономика, защото по-голямата част от автомобила се произвежда в САЩ и парите от субсидиите увеличават работните места и финансовото състояние на американците, данъците се увеличават, въздухът става по-чист и намаляват разходите за лечение. Кажи сега за toyota?
  • #19
    РУК ( преди 1 година )
    И хиляда пъти съм ти обяснил, че с всеки говоря както е заслужил! Виж си неизменния назидателен тон във всеки коментар с който се мъчиш да унизяваш всеки и да омаловажаваш всяко чуждо мнение и тогава ми говори за културно говорене! Културно се говори с нормални хора, не с МЪСКанизирани хипита, каращи дизелови SUV харчещи 15/100!Същия я си като тия немитите тук в Германия дето се лепят по пешеходните пътеки с "капчица" и крещят срещу колите с ДВГ,ама като мръкне се качават на дизелови каравани
fallback
Последни