fallback

В САЩ Tesla Model 3 вече излиза колкото Toyota Corolla

Цената на най-достъпният електромобил на марката падна с 8700 долара

Поредният кръг от намаления на цените, инициирани от главния изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск, изравнява електрическите автомобили с колите, оборудвани с ДВГ, отбелязва Bloomberg.

След новата корекция базовият Model 3 струва 38 990 долара преди данъци и допълнителни такси. Това е с 8700 долара под средната цена на автомобила в САЩ. Поевтиняването обаче ще струва скъпо на Мъск, тъй като хора, запознати със случващото се в компанията, това ще струва 1,2 млрд долара загуби на година.

Началната цена на Tesla Model 3 вече е с 6500 долара по-ниска от тази на BMW 3-Series и с 5800 долара от тази на базовия Mercedes-Benz C-Class. И ако се вземе предвид отстъпката от 7500 долара при покупка на електромобил, тогава Model 3 вече ще струва колкото Toyota Corolla, твърдят от Bloomberg.

Трябва да се направи уточнение, че в случая сравнението не е на директната цена, която трябва да се плати за автомобила, тъй като дори така Model 3 е доста по-скъп от Corolla. Най-популярният модел на Toyota стартира от 21 900 долара, но с оперативните разходи за 3 години цената му скача до 26 850 долара.

В същото време Model 3, благодарение на стимулите за електромобил и икономиите от горива, ще излезе 26 940, ако собственикът му работи в щата Ню йорк, където притежатели на електромобили ползват още 2000 долара бонус.В други региони на САЩ крайната цена след три години шофиране ще бъде различна.

Цената на популярния кросоувър Tesla Model Y също е намалена и тя вече е с 3700 долара по-ниска от средната за пазара. По-скъпите - Model S и Model X, също поевтиняха до исторически минимуми, като всичко това обаче ще се отрази сериозно на финансовото състояние на производителя.

fallback
  • #138
    Да се знае ! ( преди 1 година )
    Предпочитам Королата, защото е истинска кола а не тролей-б0клук
  • #137
    АнтиГлобалист ( преди 1 година )
    Заглавието няма нищо общо с текста под него. Толкова объркано написано нещо скоро не бях чел. Оказва се, че не само не е колкото Королата, а доста по-скъп, обаче с някакви условности и смешни изчисления, както и с различни намаления, бонуси и какво ли не и то само в един щат евентуално с много условности и добри пожелания стига цената с оперативните разходи до тази на Корола. Общо взето това е поредната хранилка за електропитеците. Без да чета коментарите съм сигурен, че един от тях се вихри.
  • #136
    MythBuster ( преди 1 година )
    Значи продължаваш да твърдиш че убеждавам турбо да си купи сайбър трак? И турбо го е потвърдил? Забрави да кажеш за еластичния колянов вал? Аз мога да ти изброя още стотици грешки които съм си признал след като ме оборите с аргументи. Това че някога съм твърдял нещо не значи, че още го твърдя. Хайде сега ти ми дай един единствен пример в който си си признал грешка? Ей така за разнообразие от хорски срам? Няма такъв познат случай в историята. Ти никога не грешиш И никога няма да сбъркаш!
  • #135
    Гост ( преди 1 година )
    До ff.Всички форумни електричари карате електрокари и зареждате безплатно,ама насън.Като се събудите и с въздишка се качвате в пушилника.
  • #134
    Гост ( преди 1 година )
    Митичен,хванах те в лъжа,която Турбо потвърди.Може би се смяташ за по компетентен от Порше и Стелантис и ги разбираш повече синтетичните горива.Колко синтетични горива си произвел досега?А колко смяташ да произведеш в бъдеще?
  • #133
    ff ( преди 1 година )
    най-хубавото на ел кола е, че вече не гледам колко струва бензина и дали н якой арабин не иска нова яхта и вдига цените.От 2 г си зареждам колата директно от покрива на къщата, а пътя до работата си го връщам по 35 цента на километър с годишната декларация. теслата за 5 г ми излиза безплатна....на дълъг път в цивилизованата част от Европа Суперчарджърите са на всеки ъгъл ...и на цена на нормалния ток, за разлика от IONITY и т.н.
  • #132
    MythBuster ( преди 1 година )
    Гостенино, нищо ново под слънцето. Умните хора ме разбраха още от първото мнение, написано преди две години, а на вас по 100 мнения в тема са ви малко за да разберете защо синтетичните горива нямат бъдеще. Аз се аргументирах с цифри и факти, като фактите ми бяха дадени от РУК А аз само сметнах цифрите. МОЖЕШ ЛИ ДА СЕ АРГУМЕНТИРАШ КЪДЕ ГРЕША? А дано ама надали. За тебе написаното е като на китайски и нямаш идея за какво говоря. Познах ли? Сега ще отговориш с обида познах ли? Нямаш аргументи позна
  • #131
    Гост ( преди 1 година )
    Бустер4о, изприказва много приказки, без да кажеш нещо съществено.Само се правиш да изглеждаш по умен.
  • #130
    MythBuster ( преди 1 година )
    След поправката -ще ми обясниш ли как ще накараш населението да инвестира 138 888 евро за производство на гориво за един единствен автомобил? Дори за 25 години и 325 000км с 26 000 литра, само за фотоволтаици по 5,34 евро на литър без завод за улавянето на CO2, без завод за пречистването му, без завод за производство на водород и втечняването, без задължителните не евтини консумативи, заплати, транспорт, земя за заводите и т.н. Има ли смисъл? Как ще станат 3,50 паунда за литър?
  • #129
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ето че не можеш да смяташ и да ми хванеш грешката, ако не си я намеря сам! Усъмниха ме тези 13 милиона и си направих проверка:"При разход 8 на 100 ще стигне за 18,75 милиона километра. Това е горивото за 1442 автомобила. "Забравил съм да умножа по 100км.При разход 8 на 100 ще стигне за 1800,75 милиона километра. Това е горивото за 144 200 автомобила. Ама те 2 нули тебе не ти правят впечатление, нали?
fallback
Последни