fallback

В САЩ Tesla Model 3 вече излиза колкото Toyota Corolla

Цената на най-достъпният електромобил на марката падна с 8700 долара

Поредният кръг от намаления на цените, инициирани от главния изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск, изравнява електрическите автомобили с колите, оборудвани с ДВГ, отбелязва Bloomberg.

След новата корекция базовият Model 3 струва 38 990 долара преди данъци и допълнителни такси. Това е с 8700 долара под средната цена на автомобила в САЩ. Поевтиняването обаче ще струва скъпо на Мъск, тъй като хора, запознати със случващото се в компанията, това ще струва 1,2 млрд долара загуби на година.

Началната цена на Tesla Model 3 вече е с 6500 долара по-ниска от тази на BMW 3-Series и с 5800 долара от тази на базовия Mercedes-Benz C-Class. И ако се вземе предвид отстъпката от 7500 долара при покупка на електромобил, тогава Model 3 вече ще струва колкото Toyota Corolla, твърдят от Bloomberg.

Трябва да се направи уточнение, че в случая сравнението не е на директната цена, която трябва да се плати за автомобила, тъй като дори така Model 3 е доста по-скъп от Corolla. Най-популярният модел на Toyota стартира от 21 900 долара, но с оперативните разходи за 3 години цената му скача до 26 850 долара.

В същото време Model 3, благодарение на стимулите за електромобил и икономиите от горива, ще излезе 26 940, ако собственикът му работи в щата Ню йорк, където притежатели на електромобили ползват още 2000 долара бонус.В други региони на САЩ крайната цена след три години шофиране ще бъде различна.

Цената на популярния кросоувър Tesla Model Y също е намалена и тя вече е с 3700 долара по-ниска от средната за пазара. По-скъпите - Model S и Model X, също поевтиняха до исторически минимуми, като всичко това обаче ще се отрази сериозно на финансовото състояние на производителя.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Има красив дизайн. Но при кореспондираща цена с джип или някакъв мерцедес е странно че изобщо има купувачи. Те по принцип американците се кефят на странни неща. Като 120 кг балерини,танцуващи инвалиди и бонуси за събиране на човешки фекалии в торбичка.
  • #7
    Алекс ( преди 1 година )
    Бестселърът става още по-бестселър.Най-добрата електричка става достъпна за повече клиенти.
  • #6
    MythBuster ( преди 1 година )
    Не се меси на САЩ в работите. Ех ако европейците поне малко ги копираха... Американските субсидии дават резултати, за разлика от европейските които не са по-малки, но субсидират китайци и американци, вместо да подпомагат европейската икономика.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Аз обикновено съм за умерени субсидии до време, но не е правилно такава голяма субсидия за едни от най-продаваните коли
  • #4
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 2. Ще видим по продажбите дали клиентите се интересуват дали цената е директна или за следващите три години. И там цената на бензина е много евтина за разлика от Европа.
  • #3
    Якишен Моторишен ( преди 1 година )
    А дали ще изкара 30 години без сериозни ремонти, както изкарват 99 процента от произведените Корола?
  • #2
    Друг Гост ( преди 1 година )
    Да, но това не е директна цена, а с разходи и то за живеещите в Ню Йорк. Егати подвеждащата статия
  • #1
    MythBuster ( преди 1 година )
    "тъй като хора, запознати със случващото се в компанията, това ще струва 1,2 млрд долара загуби на година."Трябва да се уточни дали това са пропуснати ползи или загуби, защото разликата е огромна. Но при над 20 милиарда кеш, само с негова помощ могат да са на такава загуба следващите 20 години!
fallback
Последни