Рекламирана като „най-вълнуващото изживяване при шофиране на MX-5 досега“, Mazda MX-5 от 2024 г. е оглавена с нов режим за контрол на стабилността DSC-TRACK, новоразработен асиметричен диференциал с ограничено приплъзване и нова 8,8-инчова информационно-развлекателна система Connect.
Функцията DSC-TRACK ще бъде запазена за върховите изпълнения на модела и ще „осигурява максимално уважение към водача при управление на превозното средство, включвайки ограничаващ контрол над завиването само при опасно завъртане, което водачът не може да контролира“ – което би трябвало да означава , колата ще приложи какъвто и да е вид помощ само когато е на път да се стигне до инцидент.
Новият асиметричен LSD диференциал увеличава стабилността при намаляване на скоростта в завой, както и помага за по-гладко и по-линейно завиване на MX-5. Mazda казва, че подобренията ще бъдат осезаеми както на нормален път, така и на писта.
Оборудваните с механична трансмисия MX-5 ще се възползват също и от по-отзивчивия педал на газта, който според компанията ще осигурява на водача по-естествено като усещане. 2,0-литровият бензинов двигател със 184 к.с. и 205 Нм Skyactiv-G е до голяма степен непроменен за гамата от 2024 г., въпреки че от Mazda каза, че са поработили върху звука му.