IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen промени плановете си за Германия

Компанията се отказа от строежа на фабрика за бъдещия си електрически флагман

Volkswagen представи подробно преработена стратегия за своите производствени съоръжения в Германия до 2028 г., насочена към намаляване на сложността на процесите и повишаване на ефективността.


Volkswagen


Германският автомобилен производител потвърди, че няма да строи специална фабрика за 2 милиарда евро за предстоящия електрически флагман Trinity, както първоначално беше планирано. Вместо това моделът ще се произвежда в съществуващия завод на Volkswagen в Цвикау, който ще претърпи актуализации, за да произвежда електрически превозни средства изградени върху очакваната нова платформа Scalable Systems Platform (SSP).

Volkswagen потвърди и това, че електрическият Golf 9 също ще се произвежда в завода в Цвикау. Този модел от ново поколение ще бъде изграден върху SSP архитектурата и е предназначен да бъде правен в „голям обем“. В момента заводът в Цвикау произвежда електрически модели, базирани на MEB, включително Volkswagen ID.3, ID.4 и ID.5, както и Cupra Born и Audi Q4 e-tron.

От VW заявиха, че текущото поколение Golf, както и наскоро разкритото ново поколение Tiguan ще се произвеждат в завода във Волфсбург. От 2025 г. наследникът на настоящия Tiguan Allspace също ще се произвежда в завода във Волфсбург.

0 от 500
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    нн ( преди 1 година )
    В Цвикау се правеха трабантите, този фолксваген ще е нещо такова, електрически, няма лошо, но лошото е че китайците смазаха и германците с евтини елек трички. По-евтините китайски ел. коли и то с отлично качество превземат ЕС и няма кой да ги спре, а там е бъдещето. Китай милиард и половина няма никакъв проблем да задоволи 300 милионна Европа с по-евтини ел. коли.
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Sameman ( преди 1 година )
    Герамания приключва със субсидиите за ел. автомобили и нещата ще станат още по-трудни. Електричака в Европа е синоним на Тесла, другото е по-скоро бутиково.Отделно китайците настъпват с все сила.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Прав си! Феновете на народната марка търсят народни евтини автомобили и електромобилите не са им в радара за купуване на нов автомобил. То не че бензиновите народни коли не постъпнаха драстично и вече не са по джоба на повечето от народа, но все пак са значително по-евтини дори и след като се намали цената на електромобилите чрез субсидии и други политически лостове.
  • #2
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Никой няма да купи електрически фв феновете на марката са в друга таргет група както и фен на ес класа ге класа или сл няма да купят електрички а само от ве 8 нагоре с електрификацията немците утичат у дупката
  • #1
    9 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Доста разумно решение, предвид скорошното затваряне на завода заради липса на търсене на настоящите модели. По този начин с увеличаването на броя на произвежданите модели ще запазят производствения капацитет на завода и няма да се налага да уволняват работници.