IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis показа конкурента на BMW X6

 GV80 Coupe получава двигател от флагмана на марката, както и редица специални функции

Корейската компания Genesis, която доскоро беше премиум-подразделение на Hyundai, но вече е самостоятелен производител показа първия си кросоувър с форма на купе, с който ще конкурира модели като BMW X6, например. Нещо повече - заедно с него дебютира и обновеният GV80.


Genesis GV80 Coupe


Новият модел получава двигателя от седана G90 LWB, както и редица нови технологии, сред които е функция за симулиране на звука на по-мощни двигатели и възможност за регулиране на отзивчивостта на педала на спирачката.

И двата модела – GV80 и GV80 Coupe,продължават да се отличават с характерния стил на марката - Athletic Elegance, но разполагат с по-тънки двуредови LED-фарове с технология за микролещи. Отпред автомобилите могат да бъдат разграничени по радиаторната решетка – при обикновения GV80 тя е с двойни диаманти, докато при GV80 Coupe е като мрежа.


Genesis GV80 Coupe


Кросоувърът с форма на купе получава също така активни клапи в предната броня и четири допълнителни слота под решетката за по-добро охлаждане на двигателя.

За GV80 Coupe ще се предлагат три двигателя, като два от тях са достъпния и за стандартния SUV. Това за 4-цилиндровият 2.5 T-GDI (304 к.с. и 422 Нм) и V6 3.5 T-GDI (380 к.с. и 530 Нм). Третият е взет от седана G90 LWB – G6DV с 48-волтов електрически компресор e-S/C, който произвежда 415 к.с. и 549 Нм въртящ момент, като за тази версия на купето са предвидени профил Sports+ и launch control.


Genesis GV80 Coupe


От компанията-производител не споменават нищо за дизела, въпреки че преди фейслифта GV80 имаше такъв мотор в гамата си. Скоростната кутия е една и съща за всички – осемстепенна автоматична. Триредовият кросоувър се предлага както със задвижване на задните колела, така и със задвижване на всички колела; GV80 Coupe се предлага само със задвижване на всички колела.

От G90 двата кросоувъра получават още окачване Preview-ECS, което използва данни от предната камера и навигацията, за да регулира амортисьорите. В оборудването на GV80 влизат още активни опори на двигателя, асистент за шофиране при силен страничен вятър и режим на шофиране Auto Terrain с изкуствен интелект.


Genesis GV80 Coupe


На купувачите ще бъдат предложени пет цветови схеми на интериора, включително три нови - Earth Brown, Bordeaux Brown и Glacier White. В салона на новите продукти можете да намерите 27-инчов OLED дисплей, чувствителен на допир контрол на климатика и „кристален“ селектор на скоростната кутия. Освен това са подобрени довършителните материали (кожа, алуминий и естествено дърво) и звукоизолацията, както и местоположението на зоната за зареждане на смартфона е преработено.

Автомобилите са оборудвани с тави за ултравиолетова дезинфекция, подгряване на подлакътници, система за ароматизация, дисплей за задните пътници и акустика Bang & Olufsen.


Genesis GV80 Coupe

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 7 месеца )
    G-S е и си остава водещ премиум-лЮкс-бранд, чийто творци правят машини с единствената мисъл КЛИЕНТът да е маХ.доволен и удовлетворен от колата, направена съгласно изискванията за постигнат лУКС, истински комфорт и търсен уют, както и усещане за тотално удоволствие от направената покупка и вложените за нея пари. G-S е и си остава ЕТАЛОН за визионерски поглед в бъдещето,т.к. моделите му са създадени от най-добрите EU-дизайнери с перфектната визия за това кое най-пълно отговаря на потребностите му.
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Пропов ( преди 7 месеца )
    Как ще е премиум , като е копие или подобие на нещо дето вече е еталон за премиум. Няма логика да се перчиш със заместител на оригинала. Премиум не се става като направиш нещо много добро и конглокентно. За премиум се иска мая да имаш - история, харизма, имидж и да си в мечтите на клиентите си още като са били деца. Една новоизлюпена марка, с големи амбиции и инвестиции си е една добра но новоизлюпена марка. Премиум не е етикет да го сложиш, а се гради поколение след поколение във времето.
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Е, да, в САЩ вървят всякакви псевдопремиуми, начело с оригиналния фалшификат - Лескункс. Само че само там. Защо ли?
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    В Щатите много ги купуват. Аз лично харесвам само G70, но той е със стария интериор и май него ще го спират. Иначе другите вътре са супер, но отвън не ме кефят. Ама сега всички като искат жипчета, много ясно, че ще наблегнат на жипчетата.
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Я па тия.... ( преди 7 месеца )
    А защо си мислите, че всички харесват умрелите немски масларко бъркачки и едва ли не са длъжни да ги купуват?
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Sameman ( преди 7 месеца )
    Вероятно от гледна точка на двигател и управляемост са малко назад от конкyренцията, но в всяко едно друго отношение ги превъзхождат.
  • #3
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Striker ( преди 7 месеца )
    99% от хората, които ще дадат една торба пари за Х6 или GLE никога няма да дадат подобни праи за нещо жълто. Това е все едно да дадеш пари за Ролекс, но да си вземеш за същите Q&Q и да викаш ууу много убавоо, хаха! Ако беше на половин цена, ок, има смисъл.
  • #2
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Защо да си купувам кола измислена за конглокенция на кола, която вече съществува?
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Радев ( преди 7 месеца )
    Едно интересно, макар и екзотично предложение в класа на SUV-купетата. Конглокенцията там е жестока. Освен споменатата Х6, на Genesis ще му се наложи да мери сили и с утвърдени модели като GLE, Q8 и Cayenne.