IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota обнови най-популярния си модел

RAV4 получи двуцветна каросерия и специален „метеорологичен“ пакет

Петото поколение на кросоувъра Toyota RAV4, представен преди пет години и половина, се превърна в истински хит на пазара. Според статистиката на агенция JATO Dynamics през 2022 г. RAV4 оглавява класацията по продажби на нови автомобили с 1 160 000 единици, въпреки че това е с 10% по-малко от 2021 г. Половината от тези бройки се падат на пазарите в САЩ и Канада.


Toyota RAV4 (2024 година)


За да поддържа интереса към модела, Toyota периодично прави някои модернизация по него. Последната от тях съвпада с прехода към моделна година 2024, като базовият вариант за американския пазар получава електронния комплекс Toyota Safety Sense във версия 2.5. Той включва адаптивен круиз-контрол, системи за поддържане на лентата, наблюдение на мъртвите зони, превключване на дългите светлини и други асистенти.

Освен това сега всеки RAV4 вече е оборудван с по-модерна мултимедийна система, която поддържа актуализации по въздуха. В зависимост от конфигурацията, екранът може да има диагонал от 8,0 или 10,5 инча.


Toyota RAV4 (2024 година)


Промени има и по така наречената „офроуд“ модификация на RAV4 Woodland Edition, създадена за тези, които обичат живота на открито. Тази версия се появи преди година, като се предлага само с хибриден агрегат с 222 к.с. и задвижване на всички колела (осъществява се от отделен електродвигател на задната ос).

Основните характеристики на Woodland Edition са подсилено окачване с двутръбни амортисьори, 18-цолови бронзови джанти, офроуд гуми Falken Wildpeak AT и други дребни подобрения.


Toyota RAV4 (2024 година)


Обновената Woodland Edition получава нова броня – на нея, например, може да се инсталира държач за велосипед, а срещу доплащане се предлага и набор от опции за метеорологичен пакет (отопляем волан колело, предни седалки и сензор за дъжд ).

Освен това има нова опция за два цвята – зелен на каросерията и черен на покрива. Всичко това води и по поскъпване на версията на RAV4 за САЩ, като максималното е 650 долара. Базовата Toyota RAV4 с двигател 2.5 (206 к.с.), осемстепенна автоматична трансмисия и предно предаване вече струва 29 825, а хибридът Woodland Edition - 36 045 долара.


Още снимки на обновения RAV4 - вижте в галерията:


0 от 500
  • #12
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Това е теслю многониковото. Всезнаещ,всеможещ и винаги прав,дори когато греши.Има си Тесла на плакат,закрепен с габърчета на стената.Той си кара нафтенката,но май беше Киа Спортидж ако не се лъжа.
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    до#10 ( преди 1 година )
    Той горкия е толкова зле, че дори няма Тесла, а кара ВАГен дизел, но си мечтае за електричка. Това е форумната ВАГ-онетка, която се трансформира в тесльо многониковия. По цял ден тук на дълго и нашироко обяснява за теслите, но това всъщност са само приказки чути и прочетени от рекламните диплянки на новата му любима марка. В реалният живот, горкият е виждал тесла само на снимка.
  • #10
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 7,8 и 9.А Вие какво очаквате от тесльо многониковия?
  • #9
    12 rate up comment 3 rate down comment
    до #1 и #4 ( преди 1 година )
    Да пишеш и после да си отговаряш не е много хубаво. Знаем те ВАГи, че не си добре с акъла, но не го показвай под всяка статия за Тойота. Няма кой да ти се върже на глупостите и откровените измислици.
  • #8
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Този дето под всяка статия на Тойота плюе да вземе първо да се качи на тази кола и тогава да дрънка глупости за асистенти, олекване на задница, поднасяне и т.н. Ако е толкова беден и не може да пише да се разберем да го повозя и да каже през кое кръгово иска да минем да види, че нищо подобно няма за каквото си измисля тук. Какво предно те бие бе ***! Тук става дума за 4х4. А асистентите да ти кажа са толкова добре направени, че никога няма да ти дадат да се поднесеш и да ти олекне задницата.
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Купих го през 2021 г. с 10 г. пълна гаранция на всичко. Взех предпоследното ниво на оборудване с всички екстри без стъклен покрив. Чудесен автомобил без забележки. Колата е 4х4 и е по-икономична от тази с 4х2. Това е може би единствената кола, която е по-икономична при 4х4. Не се сещам за друга. На някой, ако му е интересно ще му разкажа защо е така. При 222 к.с. съм правил разход 4,8/100. Иначе при нормално каране смесено без да пестиш разхода е 6-6,5/100. На магистрала със 140 км/ч е 7,5/100.
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 1 година )
    Това са промените за американските модели. В Европа не се предлага woodland edition. Тук RAV 4 2024 си остава същата, както и цената й.
  • #5
    4 rate up comment 11 rate down comment
    ха ха ( преди 1 година )
    Подкрепям първия, че тойотите имат много лоши настройки на електронните асистенти, абсолятно недарзумение. На сух път с летни гуми при скорост от 40 км/ч при навлизане в кръгово движение и пълно ускорение, задницата олеква и поднася. Феномен, автомобил с предно предаване. Толкова за недоразумението тойота с асистенти за сигулност. Освен това и на пътя не са толкова стабилни както други японски марки.
  • #4
    18 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами както виждаш всеки си купува Тойотата,а не гротескната Тесла, въпреки че излизат на една цена. Това говори коя кола каква и коя предпочитат клиентите.
  • #3
    20 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    TeslA mODEL Y е много грозен паркетник, без никакъв характер,заоблен като мекица. РАВ4 е бестселър и не случайно се продава много повече от Тесла,която освен че е грозна е много нискокачествена като изработка и няма офроуд способностите на Тойотата. А за надеждност дори няма сравнение трошката Тесла с най-здравия в класа СУВ,който е Рав4.