Кой е най-неуспешният двигател, поставян на японски кросоувър? Трудно може да даде категоричен отговор на този въпрос, но един от претендентите, със сигурност, е моторът с турбокомпресор и междинен охладител Mazda L3-VDT, произвеждан от 2015 до 2013 г., категорични са експертите от изданието ZR. Те посочват основните проблеми на агрегата, който е поставян на някои модели на японския производител.
Проблеми на двигателя Mazda L3-VDT (ГАЛЕРИЯ):
Само високооктаново гориво
Основният бензин, препоръчван този двигател е A-98. Много от собствениците, по една или друга причина, сипват на колите си A-95. Използването на гориво с по-ниско октаново число обаче не може да предотврати разрушаването на части на мотовилката и буталната група. Затова презд топлия сезон се препоръчва зареждането с A-98. През зимата може да се използва А-95, но само от бензиностанции от реномирани вериги.
Основният бензин, препоръчван този двигател е A-98. Много от собствениците, по една или друга причина, сипват на колите си A-95. Използването на гориво с по-ниско октаново число обаче не може да предотврати разрушаването на части на мотовилката и буталната група. Затова презд топлия сезон се препоръчва зареждането с A-98. През зимата може да се използва А-95, но само от бензиностанции от реномирани вериги.