IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Започна ли китайското нашествие и в България?

И още: "Новата класа" на BMW, разговор с най-нашумелия автомобилен дизайнер в света; Топ-премиерите от Мюнхен 2023

Днес в КОЛЕЛА:
 
  
BAW Pony
   
      
- Революцията на BMW: Баварците най-сетне разкриха своята "Нова класа"

- Репортаж: Най-интересните премиери от автомобилния салон в Мюнхен

- Интервю: Главният дизайнер на Renault Жил Видал пред микрофона на "КОЛЕЛА"

- Китайски нашественик: тестваме новия най-евтин електромобил в България
   
    
"КОЛЕЛА" е по телевизия Bulgaria ON AIR в неделя от 16:05 (можете да гледате онлайн тук), и по Bloomberg TV Bulgaria в събота от 21:30.
  
   

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Китайците работят със същата техника и технологии като утвърдените производители. И като се хомологират по евро стандартите и виждаме, че цените са доста изравнени. Въпроса е само дали качествения контрол е на ниво. И как е политиката с гаранциите. Ако не мрънка и увъртат, а ремонтират/сменят бързо не е голяма драма, макар да не е приятно. Но докато не посъберат доказана история в Европа и аз не бих ги избрал предвид малката разлика спрямо другите марки.
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    До #3 Ами никой не те спира да дадеш 60 хилки за същия автомобил, но на него да пише Шкода :D Комшията кара служебен Грейт Уол пикап... като изключим материалите в интериора тая кола я яздят пълни мурдари и тя деяни вече бая години над гаранцията. Има и един Хавал 6 служебен и язден урболешката от хлапетиите - и пак няма ядове. Купи си Ягуар или Ленд Ровър - "истински коли" дето казваш, да видиш какво е :D Митове и легенди от преди 20 год, че китайците правят само кофти стока.
  • #2
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    За бългагия не знам в Бразилия само BYD продава повече електрички отколкото всички останали взети заедно. Спре ли ДВГ европейските брандове могат да забравят, че ще продават някъде другаде освен частично в Европа. И на бас, че като цъкне 2035 и ще се започне едно отлагане на забраните... ама кел файда! Едно нещо като си го офекалил вече както и да го триеш си мирише!
  • #1
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    След като кола за 5 хиляди долара в Китай тук 30к лева без ДДС - не и никога няма да стане.