IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Краят на SEAT като автомобилен производител наближава

Сегашните модели на марката няма да получат директни наследници, бъдещето е на марката Cupra

Най-новите сведения от концерна Volkswagen Group сочат, че докато отделената преди няколко години като самостоятелна марка Cupra ще продължи да предлага на пазара нови модели, добре познатото испанско поздразделение на автомобилния гигант - Seat, скоро ще престане да съществува като самостоятелен производител на автомобили и неговите добре познати модели като Ibiza и Leon няма да получат наследници. 


Краят на Seat наближава


На въпрос какво бъдеще очаква SEAT, шефът на концерна VW Томас Шефер съвсем наскоро отговори лаконично, че „бъдещето на SEAT е Cupra“. Той твърди, че "VW Group ще „инвестира сериозно Cupra“. Главният изпълнителен директор на VW Group защити радикалното решение, като каза, че клиентите са харесали Cupra до такава степен, че това е най-бързо развиващата се марка в цяла Европа.

По тъжно съвпадение SEAT започва да произвежда автомобили преди точно 70 години, когато моделът 1400 за първи път слиза от поточната линия през 1953 г. През 1986 г. испанското правителство продава марката на Volkswagen Group.

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до ТоЗи ( преди 7 месеца )
    Всъщност ако не беше VW, SEAT отдавна нямаше да съществува! Виждаме колко продава FIAT в момента, смяташ ли, че някой щеше да купува ребрандирани FIAT-и под испанско име?!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    ФВ разчистват вътрешната конглокенция, Шкода печели. Както се казва нищо лично, просто бизнес. Купра или Ауди е следващщия двубой.
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Жалко ( преди 7 месеца )
    Карах Сеат Ибиза, модел 2010 г. Имам само хубави спомени от този автомобил. Обиколих балканския полуостров с него. Не на последно място, това е МНОГО КРАСИВА КОЛА!
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До разочарования ( преди 7 месеца )
    ДСГ при мултиван няма нищо с ДСГ при голф , ама ти откъде да знаеш. А след тестовия преход събуди ли се отвит ?
  • #6
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Разочарован ( преди 7 месеца )
    Когато преди 35години видях голф 2 ми се видя като космически кораб....От 2011 година насам 90% от моделите на Фолксваген са немски Москвичи.Миналата седмица с колегите карахме Мултиван на 300километра тестов.На базата на голф...Смях да не казвам че при превключване на някой предавки бяха със подскоци,или по осезаеми защото е ДСГ...
  • #5
    19 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Да де, ама в момента Сеат продават 200-300 хил годишно, електрифицираната Купра силно се съмнявам да продаде и половината, да не говорим че не всички модели ги сглобява в Испания. Задават се стачки и няколко хиляди на улечата
  • #4
    23 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    Някой гениален администратор на сайта е решил че ще е много забавно ако когато се опиташ да напишеш кyp дори по средата на думата, ще го замести с глог и така се получава конглокенция, когато искаш да напишеш конкypенция
  • #3
    11 rate up comment 1 rate down comment
    То3и ( преди 7 месеца )
    Нещо ви куца сайтът, колеги! Пиша съвсем правилно, но се публикуват някакви глупости!?!?
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    То3и ( преди 7 месеца )
    конглокенция --> конглокенция* разбира се.
  • #1
    31 rate up comment 15 rate down comment
    То3и ( преди 7 месеца )
    Напомня ми за "стратегическия" инвеститор в България, фирмата Boch, която купува нашия завод Елтос. Умишлено го фалира, за да няма конглокенция в ниския и средния ценови клас уреди. До каквото се е докоснал дойчо, все го е затрил.