IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показа визията си за хот-хеч на ток

Концепцията ID. GTI ще се превърне в сериен модел

Електрификацията напредва неумолимо и явно няма да пропусне нито един от сегментите. Във Volkswagen са наясно с това и показаха своята концепция за бъдещ хот-хеч, чиято цел е да свърже 48-годишната история на моделите си GTI с ДВГ с изцяло електрическото бъдеще на марката.


VW ID. GTI


И ако представената тук червена кола ви изглежда позната, вероятно е свързвате с VW ID. 2all Concept, който дебютира по-рано тази година. Приликата не е случайна – дизайнерите на Volkswagen всъщност са имали предвид GTI, докато са проектирали тази концепция, и като такава, ще намерите почти същите характеристики тук, макар и гарнирани с черно и червено.

Хот-хечът има по-спортни панели отпред и отзад и използва колела, които черпят вдъхновение от Mk1 GTI. Задните светлини са по-тъмни, а крилото на върха на люка се слива с черна облицовка около прозореца. Решетката също е затъмнена с червена облицовка, като всичко това говори за мощна задвижваща система, за която обаче липсват подробности.


VW ID. GTI


Засега от VW съобщават единствено, че електрическият GTI ще получи един мотор и електронен блокаж на диференциала за предните колела. Той също така предлага широка гама от персонализиране чрез GTI Experience Control, който може да регулира всичко - от окачването до усещането на кормилното управление, звука и дори да създаде симулирани точки на превключване, за да имитира истинско GTI.

Дигиталният интериор на с двойни екрани е взет от 2all, но VW предлага множество настройки. Шофьорът може да избере, например, да кара Mk2 GTI по „Нюрбургринг“ и тогава на разширения хед-ъп дисплей в долната част на предното стъкло ще се появи легендарната писта. В същото време пасажерът отпред може да следи времената за обиколка, които също ще бъдат проектирани на стъклото пред него.


VW ID. GTI


Не е известно дали такава технология ще стигне до производство, но от VW твърдят, че вътрешното оформление с 12,9-инчов централен екран, 10,9-инчов екран на водача и набор от физически контроли ще бъдат използвани и за серийния модел. От компанията са категорични, че GTI Concept е „първият поглед към вълнуващото бъдеще на GTI, тъй като е взето решение той да излезе в серийно производство“.

И въпреки че тази концепция се фокусира върху производителността, производителят посочва, че това ще бъде практичен хечбек, способен да превозва петима души и достатъчно багаж. Засега обаче няма яснота кога той ще се превърне в реалност.


Още снимки на хот-хеча, задвижван изцяло на ток - вижте в галерията:


0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Изписа толкова неща и нищо за това което те питам? Каква е причината за да не го бъде електрическото бъдеще?
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ковида и той беше теория на конспирацията, поредната война разпалена от Нагло-саксите и тя беше също, намаляването на населението с различни средства също, разширяването на САТАнато също беше, когато обещаха на Горбачов, ни нито метър на изток няма да отиде сатаНАТО, а се оказа, че е под носа на руснаците и драпат да си покрият резила с държава 404 и прокси войната чрез която искат да унищожат за пореден път Русия, но този път настъпиха яко мотиката. За целите на зелената сделка да пиша ли?
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 4. Ще ни просветлиш ли в коя от всичките теории на конспирациите вярваш? Каква е причината за да не го бъде електрическото бъдеще? Че аз не виждам причина да не се сбъдне! Дори при настоящите технологии, а само след 15 години ще се смеем на днешните технологии, както към момента се смеем на тези от преди 15 години, когато най-големият пробег на електромобилите беше 100 км, които се зареждаха за 8 часа, а батериите бяха 10 пъти по-скъпи, но за сметка на това с 300 цикъла живот.
  • #4
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пореден концепт, който няма да има нищо общо със серийната версия, която евентуално ще излезе. Казвам евентуално, защото до тогава китайците може вече да са завладели пазара на електрически коли и другите само да подсмърчат заради липсата на суровини за батерии. Всъщност не разбирам, какъв е този комсомолски плам в очите на електрофилите, когато става въпрос за електрокари? Електрическото бъдеще е една химера и световна измама, както с много други неща преди това,но на някои хора паметта е къса.
  • #3
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Мхм ( преди 1 година )
    А бе какви версии на ток бе тока няма бъдеще и това е ясно на ваеки технически грамотен човек.Електролита е от полимери образуващи дендрити които повишават вътрешното съпротивление при преноса на заряди между полюсите.Колкото повече зареждаш толкова по бавно почва да се зарежда и освен това поозваш все по малък капацитет.После на баклюка а нова батерия струва колкото колата.
  • #2
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Всички копират ( преди 1 година )
    Изкопирали са скритите задни врати от Alfa Romeo Giulietta 2010г. а пък Alfa ги изкопираха от европейската версия на Honda Civic 2008г.
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Пфу ( преди 1 година )
    Стъпка в правилната посока с оглед визията напоследък...за другото, съмнително. Но това е положението