IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собствениците на Alfa Romeo 33 Stradale не искат електричество

Купувачите на ексклузивната спортна кола предпочитат битурбо V6

Alfa Romeo 33 Stradale е суперспортна кола, чието задвижване е от типа две в едно, буквално и преносно. Изключително редкият суперавтомобил се предлага или с V6 двигател с два турбокомпресора, или с напълно електрическо задвижване. Това е буквалната част, представляваща два много различни подхода към характера на автомобила. Но това също означава, че 33 Stradale едновременно бележи края на една ера и началото на нова за Alfa Romeo.


Alfa Romeo 33


Лари Доминик, старши вицепрезидент на Alfa Romeo и ръководител на операциите в Северна Америка, споделя малко повече за идеята на новия суперавтомобил. Да, това е почит към класическия 33 Stradale от края на 60-те години на миналия век, а производствената серия от само 33 автомобила беше разпродадена много преди дебюта му на 30 август. Но идеята от самото начало е била да се създаде емблематично Alfa Romeo, което да почита миналото, като същевременно проправя пътя за бъдещето на компанията.


Alfa Romeo 33


„Това е една от причините, поради които искахме да предложим и двете задвижвания за проекта 33“, обясни Доминик. „Това е възможност да демонстрираме факта, че ние можем да направим Alfa Romeo от плът и кръв, независимо от задвижването. Ще можем да доставим ДНК на Alfa, независимо от типа на задвижването. Какво означава това ли?

За нас душата на на автобила трябва да е италианска, трябва да е спортна, трябва да е Rosso. Така че докато автомобилът като такъв е на първо място Alfa Romeo, задвижването в някои отношения е второстепенно", коментира топ-мениджърът.


Alfa Romeo 33


Що се отнася до 33-мата купувачи, Доминик ни казва, че почти всички са избрали V6 пред електрическото задвижване. Той не предложи конкретна разбивка, но каза, че имат "само няколко" електрически бройки в процес на разработка. Той също така разкри, че планираният старт на производството е 24 юни 2024 г., което съвпада със 114-ата годишнина на Alfa Romeo. Дали дотогава купувачите ще сменят мнението си? Едва ли...

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 7 месеца )
    Petrol heads си искат ДВГ. Електрото е джендърска, екоугодна и позьорска история. Ел - а е за вегани. Всъщност във веганството и ел. колите няма нищо лошо... стига да не са ми в къщата ;-)
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 7 месеца )
    Ех MythBusterчо - виждал съм коли за по 5-10-15 мил. да се карат по улиците и на Nordschleife!Що пък да не си я карат хората които са си я купили, а?!? Щото не ти харесва идеята,че хора с възможности харесват ДВГ!!! Я виж проектите на Тотем дето направиха изцяло електрическа Алфа! Колко бързо след това пуснаха и такава с 2,9 битурбо и се продава повече от електрическата! Въпреки цената от 500 000 евро, за автомобил на който не са сложили ограничение на бройките които биха произвели!
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    Ако цената наистина е 3 милиона, смяташ ли че някой купува този автомобил за да спортува с него или да върти обиколки на писта? В случая техническите характеристики няма такова знаете колко значение и само някакви цифри от които някой ще се възползва рядко или по-скоро никога.
  • #2
    1 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ама теслАта е по-бърза, ама е по-евтина, ама е по-икономична. Само *** би взел такава Алфата. Да ама теслАта не е спортна и няма пътното поведение.
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Е как ще искат с такива характеристики :D