IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla представи обновения Model 3

Електрическият седан получи промени в дизайна и интериора, както и увеличен пробег

След шест години и хитови продажби в размер на два милиона бройки в световен мащаб, Tesla обнови Model 3, като направи промени в дизайна, увеличи обхвата и подобри функциите на електромобила.


Tesla представи обновения Model 3


Обновеният Model 3, който носи вътрешно кодово име Project Highland е получил подобрена аеродинамика, като целта е увеличение на пробега и намаляване на съпротивлението и шума от вятъра. Засега актуализациите са само за европейските версии със задно предаване и увеличен пробег (Longe Range).

След промяната предницата е по-остра от преди с по-изчистени характерни линии, преработен корпус на фара и нови характерни LED дневни светлини. Гънката на ръба на предния капак, която преди се стесняваше под фаровете, сега е много по-остра и се простира до калниците. Силуетът остава идентичен, докато задната част включва изпъкнали обгръщащи C-образни задни светлини, като името Tesla вече е изписана между светлините, замествайки логото.


Tesla представи обновения Model 3


Дизайнът на колелата с много спици също е нов. Марката добавя два нови цвята - Ultra Red и Stealth Grey. Размерите остават до голяма степен същите, но Model 3 вече е по дълъг – 4720 мм (досега беше 4695), но в същото време пътният просвет е намален минимално – 138 мм (140 мм досега).

Промените засягат и пробега на електромобила. Версията със задна предаване и 18-цолови джанти изминава 554 км по WLTP, докато при Long Range този показател е 678 км. Това е увеличение с 11-12% спрямо досегашните версии. С предлаганите като опция 19-цолови джанти Model 3 RWD ще измине 513 км с едно зареждане, а версията LR – 629 км.


Tesla представи обновения Model 3


Времето за ускорение от 0 до 100 км/ч не се променя – 6,1 за варианта със задно предаване и 4,4 секунди за този със задвижване на четирите колела. Новата версия със задно задвижване и 19-цолови джанти консумира 13,2 кВт/ч на всеки 100 км) в европейския тестов цикъл, докато LR се нуждае от 14 кВт/ч за същото разстояние.

Интериорът на Model 3 вече се отличава с „обгръщаща архитектура“, включваща алуминий и тъкани. Новото амбиентно осветление покрива цялата кабина. Производителят твърди, че кабината е по-тиха благодарение на акустичното стъкло и подобрените звукоизолиращи материали. 15,4-инчовият централен екран е със същия размер, но има по-тънки рамки за по-използваема площ на екрана. Добавен е и нов 8,0-инчов заден дисплей с интегриран контрол на климатика, вентилацията и информационно-развлекателната система.


Tesla представи обновения Model 3


Tesla заменя монтираните на колоната лостове с монтирани на волана контроли, както е при Model S и Model X. Клиентите на версията LR вече ще се наслаждават на музика от 17 високоговорителя - три повече от преди, с два субуфера и два усилвателя. Версията RWD ще получи девет високоговорителя, един субуфер и един усилвател. Добавен е микрофон за подобряване на качеството на разговорите.

Доставките на обновения Model 3 ще започнат в края на октомври в Европа и Близкия изток. Производството на електромобила вече е в ход в Gigafactory Shanghai (Китай), който е най-големият производител на електромобили на марката и глобален център за износ на колите на Tesla.


Още снимки на обновения Model 3 - вижте в галерията:


0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Нико ( преди 1 година )
    Не видях лост за скоростите и за мигачите? Как се задействат? Направили са я още по- смотана от предишната. Че и по- ниска.
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Алекс ( преди 1 година )
    Хитовите продажби продължават.
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Всички промени са хубави, но махането на лостчетата е невероятен фейл. Въпреки че го видяхме отдавна на шпионските снимки, все се надявах, че ще се вразумят, поне за Европа. За мен поне, става "няма сделка".
  • #25
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А освен пробега, увеличили ли са и периода на полуразпад на интериора?
  • #24
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    5 години им отне само да я оправят, абе вие екоталибани ще вземете да ме накарате да поръчам, трябва и да има някакъв цвят да се отличава от стария модел да се знае?
  • #23
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Давайте хейта ( преди 1 година )
    Хайде нека хейта започне , много сте ми забавни хейтъретата , чудите се за какво да се хванете. Между другото карам често колите на Spark платформата - ми тя конглокенцията хич я няма - как може опел корса Е и пежо 208 Е да струват по 36к евро - пълен смях са като изпълнение - каква конглокенция е това спрямо тесла - трагедия.
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    полстар е 100 процента китаец разхода 40кW на 100
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 1 година )
    Перфектно! Перформънса дали се е доближил още до старта на Бугатито :))))))
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 19 ( преди 1 година )
    Ама си е старата LFP, а не LFMP с добавен манган за значително повече енергийна плътност която по всяка вероятност ще внедрят па някое време но за сега не са освен ако голямата батерия не е вече LFMP но няма как да знаем и не го пише никъде като цяло
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до 16 ( преди 1 година )
    Напротив, ако масата Тесли досега са с NMC/NCA батерии, то като вземеш LFP (железофосфатна), си е съвсем ново нещо. Тя не гори и не се пали (доказано от китайците в целия градски транспорт и такситата BYD e6 през последните 15 години). И отделно можеш да я зареждаш до 100%, без да деградира.