IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите предлагат повече технологии, но не всички работят добре.

Моделите с ДВГ все още носят по-голямо удовлетворение на потребителите

Почти всички производители на електрически автомобили предлагат много технологии за своите модели, с които могат да изненадат потребителите, но за съжаление не всички от тях функционират правилно, сочи проучване на J.D. Power.


технологии


Изследването на технологичния опит, както го определят експертите,показва, че електрически превозни средства имат повече проблеми на 100 бройки, отколкото традиционните модели, оборудвани с ДВГ. Те са свързани с дистанционното подпомагане при паркиране, вътрешно управление с жестове и други модерни технологии.

Резултатите от проучването на J.D. Power, показва, че електромобилите имат 46% по-високи първоначални проблеми с качеството, отколкото превозните средства с ДВГ. В допълнение, удовлетворението от електрическите превозни средства е по-ниско в повечето категории от проучването на автомобилната производителност, производителност и оформление (APEAL).


технологии


„Консенсусът в индустрията е, че повечето електрически превозни средства (BEVs) трябва да предложат много авангардни технологии, за да се конкурират с високотехнологични играчи като Tesla“, коментира Катлийн Ризк, директор за сравнителен анализ на потребителското изживяване и технологии в J.D.Power.

„Успехът ще зависи от тези производители, които могат да работят безупречно, като същевременно предоставят едно и също потребителско изживяване за онези, които са технически разбирани, и тези, които не са“, добавя експертът.


технологии


0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Естествено, че фокусът е върху потребителското изживяване. Софтуерът вече е направен и е нужно единствено да се монтират таблети от 50 долара. Колкото повече, по-добре. И така кола от 30 000 се продава за 100 000. И с такива материалчета трябва да убедим и потребителя, че Дачия Спринг е *** щото няма голям телевизор. Това е западния бизнес модел - простотии с добавена стойност. Естествено това действа в момента, защото първите клиенти кълват на такова. След 5 години ще има просто коли на ток.
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 1 - "Почти всички шефове на автомобилни компании обясняваха, че пазара на електромобили е малък и не им се занимава с глупости, а когато узрее ще предложат свои модели които ще убият Тесла. Сега вече е модерно да я гонят. Неуспешно." - Пазарт беше малък и не знам кой е тоя, дето полва подобен език, че ще "убива Тесла". Просто финансово решение - ако се докаже, че има пазар, тогава ще минават към него. Стига си драматизирал.
  • #1
    7 rate up comment 7 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Този мит беше разпространен до Не много отдавна, но вече е разбит и никой не го използва. Преди това беше модерно да се убива Тесла, защото нямало нищо сложно в един електромобил - заменяш двигателя с електрически и слагаш малко батерии. Някои дори ги слагаха в багажника. Почти всички шефове на автомобилни компании обясняваха, че пазара на електромобили е малък и не им се занимава с глупости, а когато узрее ще предложат свои модели които ще убият Тесла. Сега вече е модерно да я гонят. Неуспешно.