Електрическата четириколка Citroen Ami бърдо се превърна в хит в продажбите за френския автомобилен производител, който продължава да залага на нетрадиционни начини за популяризирането на модела. Най-новият маркетингов трик на Citroen UK (британското подразделение на марката) е пускането на позлатено Ami, което ще обиколи големите градове в страната, опитвайки се да привлече вниманието на минувачите.
„Блестящият“ мъник вече се появи в центъра на Лондон, като умишлено беше заснет в компанията на много по-скъпи и съответно привличащи интерес автомобили. Златното Ami позира в компанията на модели на Ferrari (488 GTB, F8 Tributo, Roma, Portofino M и 430 Stradale) и Lamborghini (Huracan Sterato, Huracan Performante и Murcielago).
Електрическата триколка може да бъде забелязана и редом със суперлуксозните Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe и Bentley Mulsanne, както и до една много скъпа класика – Aston Martin DB5. И накрая, Ami се движи редом до големи SUV като Mercedes-AMG G63 и камуфлажен Land Rover Defender, показвайки, че размерът няма значение, когато трябва да направиш впечатление.
След официалната си фотосесия, Citroen Ami ще тръгне на турне във Великобритания, като ще посети забележителности в най-големите градове на страната. За целта Citroen ще предостави 7 „златисти“ автомобила, които ще бъдат разиграни на томбола. Участниците в нея трябва единствено да сканират QR код, поставен на някой от 7-те автомобила и да се регистрира за участие.
Въпреки че има максимална скорост от само 45 км/ч от електрическия мотор с 8 к.с., френската компания определя Ami като „перфектната суперкола за града“. Ясно е, че този автомобил няма как да бъде сравняван с истински суперколи, но той има три предимства пред тях – евтин е, работи на ток и е много удобен за паркиране.
Още снимка на Ami и неговата впечатлвяща кампания - вижте в галерията: