Само преди дни Rolls-Royce представи купето La Rose Noire, който е част от ограничената серия Droptail, състояща се от 4 автомобила, и ще бъде новият върхов модел в гамата на марката. Сега британският производител показва втори Droptail, като това е роудстър с името Amethyst, който също е направен по поръчка на клиент.
Отвън специалният Rolls-Royce има двуцветна цветова комбинация. Цветето Globe Amaranth е вдъхновило мекото лилаво, което служи като основно покритие на автомобила, като автомобилният производител го е съчетал с наситено лилава боя Amethyst. Лилавото се отличава със сребрист оттенък, докато по-тъмният нюанс смесва сини, червени и виолетови слюдени люспи, за да подсили блясъка.
Роудстърът получава и 22-цолови полирани алуминиеви джанти, в които също има лилаво. Решетката на автомобила е полирана на ръка, като постигането на идеалното покритие е отнело 50 часа. Под решетката се намира долният всмукателен отвор, изработен от лек композитен материал, като той има 202 ръчно полирани блокчета от неръждаема стомана, боядисани с оттенъка Globe Amaranth.
Аеродинамичният заден панел се отличава с голяма функционална дървена повърхност. Компанията твърди, че това е „единствената в света „сурова“ дървена повърхност, която произвежда притискаща сила“ върху нов автомобил. Клиентът е поискал от автомобилния производител да проектира електрохромно стъкло, което може да променя цвета си. За целта производителят е трябвало да експериментира с 60 итерации на стъкло, преди да бъде постигнат желания резултат.
Стъклото е напълно непрозрачно, когато е деактивирано, с лилав оттенък. Когато е полупрозрачно, то има нюанс, който съответства на кафявите кожени седалки Sand Dunes в интериора. Там се залага на тъмно дърво и кожа в контраст с меко лилаво.
Автомобилният производител е тествал цялата дървесина в салона, за да гарантира, че отговаря на същите стандарти за издръжливост като екстериорните части. Всички детайли са били изложени на слънчева светлина, дъжд и температурни колебания.
Централният елемент на арматурното табло идва от Vacheron Constantin и е ръчно изработен в Женева с механизъм с ръчно навиване. Собственикът има възможност да свали часовника, който има двуретрограден дисплей и двуаксиален турбийон, и да го съхранява отделно от автомобила.
Още снимки на уникалния автомобил - вижте в галерията: