IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето какви двигатели ще получи Toyota Land Cruiser Prado

За всъдехода са предвидени бензинов, дизелов и хибриден вариант, но няма да има 6-цилиндров мотор

Ден преди премиерата на новото поколение на Toyota Land Cruiser Prado японското издание BestCarWeb разкри двигателите, с които ще бъде оборудван модела. За него са предвидени бензинови и дизелови мотори, както и хибриден агрегат с мощност 371 к.с.


Toyota


Според информацията, базовата версия на Prado ще бъде оборудвана с 2,7-литров мотор с 4 цилиндъра – същият, който се поставя и на сегашното поколение на всъдехода. Негова алтернатива ще бъде 4-цилиндров дизел с работен обем 2,8 литра, като и двата двигателя ще бъдат по-мощни и по-икономични.

Новото Prado няма да се предлага с 6-цилиндров двигател, като най-скъпата модификация ще бъде хибридна. В нейната основа е 2,4-литровият бензинов агрегат, подпомаган от електромотор, който ще задвижва задната ос. Съвкупната мощност на системата е 371 к.с., като се твърди, че ДВГ може да развие 279 к.с.

Всички варианти ще бъдат оборудвани с 6-степенна автоматична скоростна кутия, а не с 10-степенна, както е при Land Cruiser 300. Системата за задвижване на четирите колела е стандартна, като всъдеходът е изграден на платформата на Lexus GX, който вече е на пазара. Размерите на двата автомобила - Land Cruiser Prado и GX, ще бъдат идентични, като междуосието от 2850 мм е еднакво. Моделът на Toyota обаче е с 50 мм по-къс – 4900 мм, а пътният просвет ще е 225 мм.

Премиерата на новото поколение на Land Cruiser Prado ще се състои на 2 август, а продажбите в Япония ще стартират през ноември. Цените на всъдехода за вътрешния пазар ще варират между 4 и 7 млн йени (49 990 – 87 360 лева).


0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 8 месеца )
    Дори и само по асфалт да се кара пак предпочитам голям джип пред кола. То просто няма място за сравнение в комфорта и усещането на пътя. Джипа се усеща много по приятно и стабилно. Видимостта и позицията на стоене е много по добра. Като цяло и при ПТП джиповете са по сигурни. По здрава конструкция имат защото са направени да се карат по тежък терен и да теглят ремаркета. Дават повече повече възможности отколкото при кола. Повече свобода да ходиш навсякъде без да се притесняваш.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Благодаря! Ето че научих нещо ново. Като островна държава не си я представях с толкова високи планини! Очевидно за това е над проблеми с жилищното пространство. На територията на България на практика живеят над 100 милиона японци
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Scooter ( преди 8 месеца )
    1. 70% от територията на Япония е планинска, т.е. има къде да ки карат.2. Предимно за износ са тези SUV.3. Кей каровете се карат предимно от младежи, защото за тях не е необходимо да доказваш гараж или паркомясто при закупуването на МПС, каквото е изискването за всички останали МПС.
  • #1
    2 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Интересно защо са им "всъдеходи" в Япония? Къде ще ходят с тях в рамките на Япония? Не се заяждам! Питам напълно сериозно? Неслучайно най-продаваните им автомобили са кей Карс, защото това им върши перфектна работа в претъпканите градове, където живее 90% от населението. Чак ми е странно че въобще се продават SUV в Япония на местния пазар, както се вижда от статията.