IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите притесняват жените

Проучване показа сериозен дисбаланс между половете по отношение на колите на ток

Проучване във Великобритания показа огромен дисбаланс между половете по отношение на електрическите автомобили - от 2000 собственици и потребители на коли, задвижвани изцяло на ток, само един на всеки 10 е жена.


електромобили


Анкетата на независимото приложение за зареждане на електромобили - Bonnet, установява и още една любопитна тенденция. Домакинствата с по-високи доходи са много по-склонни да притежават електрически автомобил. Почти една трета от шофьорите на такива коли посочват, че доходът на семейството им е над 94 000 евро.

„Изследването ни показа, че мъжете предпочитат електрически автомобили – каза Патрик Райх, изпълнителен директор на Bonnet. – Само един на десет от запитаните се идентифицира като жена. Това е празнина, която трябва да бъде преодоляна. Всеки трябва да може да използва електрически автомобили.“

Според Джини Бъкли, основател на сайта Eletrifying.com, причината за дисбаланса се дълги на несигурността на дамите при използване на обществени зарядни устройства.

„Ние знаем, че жените пряко влияят върху 85% от всички решения за закупуване на автомобили и 46% от притежателите на шофьорска книжка във Великобритания са жени. Явно има сериозен дисбаланс на половете при притежание на електромобили, като това трябва да се промени бързи – както от индустрията, така и от законодателите“, твърди Бъкли.

Според нея, всеки, независимо от пола си, трябва да се чувства комфортно при преминаване към задвижвано с електричество превозно средство и това не може да стане, без да се обърне внимание на опасенията на водачите. Данните показват, че 25% от шофьорите все още не се чувстват уверени, когато трябва да зареждат електромобилите си на обществени места. И по-голяма част от тях са именно представители на нежния пол.


0 от 500
  • #31
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 23 ( преди 9 месеца )
    Сравняваш един човек ергена Виктор Стоянов с милионите пътуващи с коли,кемпери и каравани.
  • #30
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Пропов ( преди 9 месеца )
    Жените знаят защо!!! Жените не приемат автомобила като тежест. Те не смятат разходи за потдръжка и гориво. Те искат колата да им е на разположение така както е било до сега. Как виждате вие една жена да тръгне да смята разход, часове, километри, киловати и дали ще изкара до следващото зарядно и колко ще чака там и, и ...изобщо кому е нужно да си усложнява живота с това. Разберете, не всичко е до тънки сметки, свободата и удобството в пари не мож ги сметна.
  • #29
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 28 ( преди 9 месеца )
    Искаш да кажеш че нещо ще се утаи.Ьнаеш ли кога гравитационно се утаявят неща или така наречената седиментация когато има различни компоненти в една смес различаващи се по своята маса.В резервоара различни компоненти е повече от ясно че няма.Следователно ти си фантазираш.
  • #28
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 27 ( преди 9 месеца )
    Ако оставиш един резервоар с бензин за една година, на дъното му ще се образува такава мазга, че ще трябва да плащаш за почистването му, като ще ти изхвърлят абсолютно всичкия бензин, но ще ти отрежат и главата за почистване на резервоара и горивната система. А за 22 дни един електромобил губи 3 километра от пробега и 1% от капацитета. Тоест губиш 10 стотинки от саморазряд. Ако не го караш цяла година за какво ти е въобще?
  • #27
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 26 ( преди 9 месеца )
    Точно щото не пътувям често знам че ако съм заредил пълен резервоар с 70л или 600квтч енергия в тях след една година като си запяля колата пак имам точно 600квтч енергия а не разредена батерия и 100% енергиини загуби.Ел колата е като пробито буре ти пълниш то тече отстрани.Това е перфектната аналогия
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 24 ( преди 9 месеца )
    Колко често пътуваш над 500 км? И фатално ли ти се струва примерно за 800 км да отделиш половин час допълнително и вместо 1 път за 5 мин (дори да не е за гориво може за друго) да спреш 2 пъти за 20 мин примерно като и без това ще ти трябват поне 6 часа при нормално каране
  • #25
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До 24 ( преди 9 месеца )
    Е да, ама има такива които ги кефи. Например гостенина се хвали, че всяка седмица зарежда по 30 лв за пет минути и минава по 150 км с тях. На година губи само по 250 минути за зареждане за 10 000 км. Тоест по 25 минути за 1 000 км. Кефи си го човека да се реди на опашки по бензиностанциите. Не го кефи идеята, да паркира на някое паркомясто, да посегне за 5 секунди до кабела за зареждане и да го включи, а като си свърши работа да изгубя още пет секунди и да го изключи без да се реди на опашки.
  • #24
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Двг фен ( преди 9 месеца )
    Няма как вместо да зареждам за по 3 минути да зареждам за по 30 минути и това да ми харесва
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 22 ( преди 9 месеца )
    Тъкмо вчера гледах интервю с Виктор Стоянов ергена, който каза че пътуването му до Париж е било като разходка в парка с неговата Тесла. Зарядната инфраструктура, особено тази на Тесла е развита навсякъде по главните пътища на Европа. 1000 километра се изминават за около 9 часа с 40-до 60 минути общо спирания за зареждане разпределени кой на колкото си иска. Две по 30 минути, 3 по 15 минути или четири по 10 минути. На който тези минутки са му фатални не е за електромобил все още, Има и други опци
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    До 18,19,20 писани от един човек.Турските гастарбайтери пътуват за празниците и летните отпуски хиляди километри от Европа до Турция.Всички почиващи от Европа в Гърция и Турция прекосяват цял континент да Южните морета.Защо досега не видях поне един турист с електромобил в България?