fallback

Toyota готви нова революция при хибридите

Следващата GR86 ще получи 3-цилиндров турбодвигател и електромотор

Много големи автомобилни производители преминават към производство на 100% електрически автомобили в рамките на следващото десетилетие. Toyota, поне за момента, се движи по-бавно. Японците имат един електромобил в гамата си - bZ4x (и неговия аналог на Lexus - RZ450e), като продължават да вярват, че хибридите са по-добро решение в борбата с вредните емисии, отколкото изцяло електрическите превозни средства.

В момента почти всеки модел на Toyota се предлага и в хибриден вариант, като това се отнася дори за новия пикап Tacoma. Сега обаче компанията се насочва към електрифициране на спортните си модели - GR86 и GR Supra, които са оборудвани с конвенционални ДВГ.

По информация на изданието Bestcarweb, компанията ще предложи напълно нова GR86, като основните промени предвиждат преминаване на изцяло нова платформа и електрифицирано задвижване. За целта Toyota ще се откаже от използвания в момента 4-цилиндров боксер на Subarк и ще заложи на хибридната система на GR Corolla, в чиято онова е 1,6-литров турбомотор.

При GR Corolla двигателят развива 300 к.с., но при новата GR86 мощността му ще бъде намалена до 272 к.с. Добавянето на електромотор обаче ще позволи хибридната система на спортната кола да развива около 320-330 к.с.

Шасито на бъдещия модел също ще бъде собствена разработка, тоест в него няма да участва Subaru. Целта на инженерите на Toyota е постигане на максимално ниско тегло По всяка вероятност всички тези технологии няма да бъдат достъпни за новото Subaru BRZ, което означава и край на сътрудничеството между двете марки при спортните коли.

fallback
  • #20
    Хибридният ( преди 2 години )
    Както казах, няма хибриди на Тойота със самозапалващи се батерии, за разлика от десетките случаи на самозапалили се батерии на Тесла. Проблемът от мнение 33 е в окабеляването на определена партида на управляващия модул и е бил отстранен чрез сервизна акция.
  • #19
    До 34 ( преди 2 години )
    Горящият приус във второто видео Нне ти ли стига? Искаш да те засипя с видеа с горящи хибриди на toyota ли? Можеш ли да го понесеш?
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Дай случай, когато е станало това да се запали!
  • #17
    Ни чул, ни видял ( преди 2 години )
    Това че ти не си чул не означава че ние нито сме чули нито сме видели. Ето ти новина за сервизна акция за 1 милион автомобила, заради проблем в зареждащ че е модул който може да предизвика пожар. https://youtu.be/lDzswDABC9QА ето ти и самия пожар https://youtu.be/KtIIDARK01A
  • #16
    Хибридният ( преди 2 години )
    Да сте чули за Тойота със самозапалила се батерия при 25 милиона хибриди? Самозапалили се Тесли / колкото искаш. Абсурдно е да се сравнява инженерен еталон с гаражен инженеринг.
  • #15
    Хибридният ( преди 2 години )
    Тойота проектира автомобилите си с ресурс от 30 години с редовно обслужване. Тесла прави самоделки колкото да изкарат гаранцията, след това - леш. Коментари за Тесла в статия за Тойота са проява на много лош вкус.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    А е достатъчно да напишеш недостиг батерии toyota и да видиш какво казват лично шефовете, а не аз. Произвеждат по два милиона хибрида защото с тях можело да се произведат само 20 000 електромобила. Е колко батерии да ползват, за да са някакъв фактор за производителите? На практика 10-те хиляди електромобила произведени миналата година сен вдигнали търсенето на батерии с 50% и това се оказа огромен проблем и препъни камък. Кой им е основният доставчик на батерии? Я кажи, че аз не се сещам?
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Станциите на Тесла са си тяхна собственост и си плащаш зареденото директно на Тесла. Старая се да купуват само ток от възобновяеми източници, какъвто и в България има и ако си толкова голям еколог можеш да си поръчаш гарантиран зелен ток от почти всеки доставчик. А Тесла още от Тесла roadster си рециклира батериите. Към момента имат проблеми с производството на 46 80 батерии и около 80% от продукцията е брак и се рециклира за да се ползват отново материалите. Същото става и с алуминиевите отливк
  • #12
    Ама вярно ли? ( преди 2 години )
    Това не е вярно. Тойота също предоставя голяма част от патентите си безплатно,вкл. водородни технологии. Ти си неинформиран. Но само преди три минути твърдишне му е виновен умният,който се е сетил и го е патентовал, за да нему го открадне някой от Тесла или БМВ примерно Виж сега БМВ си плащат за водородните технологии.
  • #11
    До 19 ( преди 2 години )
    А защо Тесла толкова години работиха на загуба? Дали не е защото са ми си изградиха зарядната инфраструктура и сега ще печелят от нея, вместо да мрънкат като toyota че нямало зарядна инфраструктура нито за водородни автомобили нито за електромобили затова ще продават бензинови измишльотини които на теория харчат половин литър на практика колкото останалите? Дали затова не лобират срещу евро 7 и удобният закон в САЩ, а се бият в гърдите че продават уж най-екологичните автомобили?
fallback
Последни