fallback

Електрическият Hummer се връща в армията

Всъдеходът с 1000 конски сили изминава 529 км с едно зареждане

Смъртоносност, защита, товароподемност и бордова мощност за разузнавателен отряд от шест войника при различни мисии. С такава цел General Motors Defense показа концепция за военен автомобил, която използва като база GMC Hummer EV. Концептуалното електрическо военно превозно средство (eMCV) беше представено на военното изложение Marine Military Expo във Вашингтон.

Отдавна GM Defense разработва подобни чудовища за използване от военните в САЩ. Първата изцяло електрическа концепция датира от 2021 година и е на основата на Chevrolet Colorado ZR2.

Всъдеходът eMCV използва шасито и системата за окачване на Hummer EV. GM Defense добави 37-цолови гуми, нова тежкотоварна спирачна система и амортисьори Fox, като същевременно подобрява ъглите на заход и отход за още по-добро представяне извън пътя.

Превозното средство също така разполага с 46-инчова картечница, въртящи се странични рамена, както и 12-киловатов дизелов генератор, който може да се използва за презареждане на батериите. Захранва се от 24-модулен, двоен батериет пакет Ultium, чиято капацитет е над 200 кВт/ч.

Задвижването става с три електромотора (два отпред и един отзад) със съвкупна мощност 1000 к.с., както и два диференциала (отпред и отзад) с електронно блокиране. Според GM Defense електрическият всъдеход има пробег от 529 км с едно зареждане.

Батерията може да добави пробег от 160 км само за 12 минути при използване на бързо зарядно. Превозното средство ще излъчва слаби акустични и топлинни сигнали, което ще осигури допълнителни предимства при използването му на предна линия.

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 6 месеца )
    46 инчова картечница ...Корабните оръдия пасти да ядат.
  • #17
    Ракета Пейтриът ( преди 9 месеца )
    Ядрени микрореактори под земята с големината на 20-футов контейнер, произвеждащи енергия колкото цял танкер с нафта. Как ще скриеш един танкер, един петролопровод и конвои цистерни? Най-много жертви има при охрана на цистерни. Докато контейнера само един хеликоптер го носи. Стоят хамърите някъде в пустинята и се зареждат постоянно от сгъваеми панели ново поколение
  • #16
    анонимен ( преди 9 месеца )
    15, а в пустинята колко трансфорамтора има? Колко ел. стълба? Ти вярваш ли че с един панел ще заредят батерията за следващите 6-700км, без да се налага да разпъват бивака? Айде по сериозно. Ако се налага да минат 2к км, ще ги превозят със самолет.
  • #15
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Да преговорим. 50 електрически и 50 бензинови Хъмвита трябва да минат 2000км, ще трябва да заредят три пъти. За електрическите ще са необходими 3 батерии Тесла мегапак, които могат да бъдат заредени на всеки един трансформатор по пътя . За бензиновите по три 160 литра резервоара, трябва да бъдат осигурени 25 тона гориво. В пустинята батериите могат да стоят дори стационарно по маршрута и да се зареждат от слънцето, а бензин откъде?
  • #14
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Повечето пикапи дето се движат по нашите гори и поля харчат по над 20 извън пътя ! Толкоз за Хамъра дето харчи 15 :) . Друга работа е , че повечето хъмвита са бензинови , ама да не задълбаваме чак толкова :)
  • #13
    До 5 ( преди 9 месеца )
    "На фона, че сега трябват околко 3-4ч за 500км, колко време ще се зарежда това нещо, и колко гориво ще замине?"Дизеловия генератор докато зарежда батерията, харчи по-малко литри на час, отколкото hummer с ДВГ на празен ход докато си стои на място. Е колко пък гориво да отиде за зареждане? С един резервоар електрическия ще мине повече!
  • #12
    До 11 ( преди 9 месеца )
    Все пак говориш за цивилната олекотена версия, която няма нищо общо с военната. Но дори и тя само може да мечтае за разход 15 на 100 при шофиране с 50 км в час градско, да не говорим за пресечен терен. Знаеш ли цивилната кога ще измине 1000 км с един 160 литра резервоар при каквито и да е условия? Точно никога. Пич моята дизелова джипка е два пъти по-лека и доста по-малка и харчи почти толкова със своите умрели 300 коня. Всеки който поне малко отбира умира от смях с тези 15 литра за hummer
  • #11
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Hummer H1, който е цивилната версия на военния HMMWV, има 158 литра резервоар. Военната вероятно е имала по-голям, да не говорим, че със сигурност е можела да се оборудва с допълнителен резервоар според мисията. На H1 дават среден разход 14 литра по EPA. Ясно е, че по пресечен терен може да е по-висок.
  • #10
    Гостенино ( преди 9 месеца )
    Това как военния hummer има 15 на 100 разход по черен път с 30 километра в час може да убие повече войници в една рота от смях, отколкото жертви ще дадат при сражение на бойното поле. Не ти трябва да се престараваш за да си изпълниш задължениято и днес да изглеждаш най-глупавия човек на света. Разбрахме че за това пишеш и не е нужно да се представляваш всеки път.
  • #9
    Гост ( преди 9 месеца )
    Хамър с разход 15/100 дизел и 100 литров резервоар има пробег над 600 км.Има Хамъри с по голям резервоар.
fallback
Последни