fallback

Батерията на китайски електромобил падна на пътя

Инцидентът идеално пасва на слогана на производителя – да отделим колата от електричестото (ВИДЕО)

Китайското изцяло електрическо превозно средство,известно като Cao Cao 60, беше заснето околовръстен път в Чънду, провинция Съчуан, след като загуби своята високоволтова батерия по време на движение, съобщава CarNewsChina.

Краткото видео показва, че бялото EV е спряло на 20-ина метра, след като е загубило основния си източник на енергия. Няма пожар и никакви щети, но цялата история е доста иронична, защото Cao Cao 60, който дебютира през март, е проектиран от китайския автомобилен гигант Geely (той притежава Volvo и Polestar) с идеята за смяна на батериите, а не с тяхното зареждане. Цялата процедура, според производителя, отнема само 60 секунди.

Освен това, лозунгът на Geely за нейния бизнес-модел за смяна на батерии е „разделяне на автомобила и електричеството“, което пасва идеално тази конкретна ситуация. Все пак трябва да се уточни, че това е единичен случай и не може да се говори за компрометиране на превозното средство0 или на системата за смяна на батериите.

Моделът Cao Cao 60 дебютира на 30 март като първото превозно средство на Cao Cao Auto, насочено към шофьори, които изкарват прехраната си, работейки за Cao Cao Mobility. Това е компанията на Geely, занимаваща се с превози. CarNewsChina съобщава, че електромобилът струва около 17 500 долара, като се предлага само на бизнес-клиенти. Неговият пробег е 415 км по китайския стандарт CLTC.

fallback
  • #64
    До 57 ( преди 1 година )
    А като оставим твърдението че в два часа всяка нощ резервоарът ти е пълен, чак се чудя с този умствен капацитет как пазиш равновесие? Имам един power bank хвърлен в жабката на колата, който не съм го ползвал сигурно две години и ме подсети че не е лошо да погледна доколко да е зареден. Никога не си оставям телефона да се зарежда нощно време. И него го зареждам в движение поне от два-три пъти на ден, защото ми е постоянно в ръцете както забелязваш youtu.be/i2YWeBz7kag
  • #63
    До 60 ( преди 1 година )
    Е аз нали това съм казал ама не четете Додж дуранго 1000км със две зареждания за 20 минути ти с електричка 1000км със зареждания за общо 40 минути или двя пъти повече престой.При мен са останали още 200км в резервоара а на теб 8квч за още 40км.Това ако не е тотално превъзходство за америианският Ви ЕйГхт мъсъл не знам какво друго е
  • #62
    До 58 ( преди 1 година )
    Ще сметнеш ли за 1 000 км колко ще струва зареждането на този Додж? Колко струва като нов?
  • #61
    До 57 ( преди 1 година )
    Ти сигурен ли си че всека нощ през в два часа резервоарът тия пълен до дупка и можеш да потеглиш и да минеш 1400 км със 150 км в час и среден разход 4 на 100 без да спираш за зареждане? Хайде стига че ще ме уморите от смях. Какво значение има на колко процента ти е батерията ако спешно трябва да тръгнеш нанякъде? Дали ти е по-важно да заредиш на 14 стотинки на нощна тарифа или ще прежалиш 20 лв повече и ще заредиш на бърза зарядна станция на "скъпото" за десетина минути и ще си продължиш?
  • #60
    До 56 ( преди 1 година )
    Това не те ли устройва? Първо спиране след 3:03ч. и 364 км Батерията е на 12% и след 10 мин. се зарежда до 47%. Следващо спиране 4:24ч от началото на пътуванетто. Изминати 513 км. Зареждане от 9% до 40% за 11 мин. На 5:45ч и 663км зареждане от 9% до 35% за 7 мин. На 814км и 7:14 последно спиране за зареждане от 9% до 50% за 12 мин. Изминаване на 1000 км за 8:55 часа и останали 8% заряд. Изразходени 220kWh. Средна скорост 112км/ч Виж сам: youtu.be/QpwSXMu1K2M
  • #59
    анонимен ( преди 1 година )
    Е между другото да се посмеем още малко, 1140 часа са 143 броя 8-часови зареждания, които дори заредени от монофазен контакт са по 50 kWh на зареждане или общо 7150kWh. Това са ти 40 000 километра заредени през два дни на нощна тарифа докато спиш за 1000 лв и 1430 секунди което са 24 минути. Те ще ти стигнат за 5 зареждания 7000 км, за които ще платиш около 1300 лв. За да изминеш 40 000 км ще трябва да се изгубиш 6 пъти повече време и пари час и половина и 8000 лв. Добави и смяна на масло.
  • #58
    до 56 ( преди 1 година )
    Ето ти една мощна кола с двг Додж Дуранго резервоара му позволява пробег от 600км с едно зареждане за 10 минути а ти с едно зареждане на модел 3 за 25 минути ще имаш пробег от около 500км тоест за 15 минути отгоре ще имаш със 100км пробег по малко и то не говорим за малолитражка освен по цена защото квтч ел енергия е по-евтин и то основно и само благодарение на Аец електриката няма никакво друго предимство.
  • #57
    до 55 ( преди 1 година )
    Именно 10 часа докато спиш не можеш да си ползваш колата аз отивам качвам се паля и изчезвам дрои в 2 през ноща.Също така телефона чакам да се зареди за да го ползвам а той е мобилен а не стационарен тоест ми е на шкафа ако трябва да ходя на работа няма как да стане трябва ми седа си дом.И бойлера е така замисли се чакам докато се стопли водата и светне зелено не се къпя през тва време.
  • #56
    анонимен ( преди 1 година )
    проблема на тролейбусите е невъзможността да се придвижва с високи скорости продължително време на 100 км ако спираш и можеш да заредиш за 5-10 минути енергията която си изразходвал ще е о.к.
  • #55
    До 53 ( преди 1 година )
    Сега вече разбирам защо не можете да разберете как хем мога да пиша тук хем едновременно да върша някаква работа, шофирам или вървя. По вашата логика и по вашите критерии, аз работя минимум по 72 часа на денонощие. Даже и повече ако тръгна да смятам подробно. Например всеки ден си губя по 12 часа да зареждам бойлера с гореща вода от слънцето и още толкова да захранвам електроуредите от фотоволтаиците. Също така си губя поне 3 пъти по 8 часа да охлаждам с три климатика. Абе голяма работа пада!
fallback
Последни