fallback

Двубоят на гигантите - Audi RS6 Performance срещу Mercedes E63 S и BMW M5 Competition

Трите германски конкурента имат приблизително еднаква мощност, така че спорът им се решава от други фактори (ВИДЕО)

Audi, BMW и Mercedes-Benz са дългогодишни съперници, като техните модели не се притесняват да се изправят срещу друг на състезателното трасе. В случая в надпреварата, организирана от Carwow, участват суперседаните BMW M5 Competition и Mercedes-Benz E63 S, и комбито Audi RS6 Performance.

състезание

Най-мощен от трите модела е Audi RS6 Avant Performance, който разчита на 4,0-литров туин-турбо V8, генериращ 630 к.с. и 850 Нм въртящ момент, насочен към четирите колела от 8-степенна автоматична скоростна кутия.

На свой ред, BMW M5 Competition има най-големия двигател - 4,4 литров V8 с двойно турбо, който произвежда 625 к.с. и 750 Нм. Баварският седан разчита на система xDrive и 8-степенна автоматична трансмисия.

Mercedes-Benz E63 S има най-ниската мощност, разчитайки на 4,0-литров V8 битурбо двигател с 612 к.с. и 850 Нм. Неговата скоростна кутия е с една предавка повече – 9-степенна, като и тук има система за задвижване на четирите колела.

Въпреки че моделът на Audi разполага с най-голяма мощност, той има и един недостатък, тъй като е най-тежкият конкурент в надпреварата. Той тежи 2089 кг, докато BMW M5 е най-лекият – 1865 кг. Представителят Mercedes се намира по средата – 1950 кг.

Именно теглото на RS6 Avant се превръща в проблем в двата старта от движение, които са спечелени от M5. И в двата случая второто място е за Е63 S. Комбито на Audi взе реванш при стартирането от място, като печели и двете битки, в които Mercedes остава трети. Последният манш е спечелен от BMW, който изпревари съперниците си само с една броня. На 1/4-миля M5 и RS6 дадоха време от 11,1 секунди, а E63 S – 11,3 секунди.

Допълнителното тегло на Audi не повлиява на представянето му по време на спирачния тест. RS6 спря на най-кратко разстояние, побеждавайки BMW, който изпревари Mercedes. Трите мощни автомобила са директни конкуренти и триото предлага подобни резултати, но определено и човекът зад волана също има значение.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    #3 хапвай от киселкото грозденце и не се бъркай където не разбираш. Който кара такъв автомобил, не трябва да го бърка този "консуматив". А ако го бърка - проблема не е в автомобила, а в главата ;)
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Турбото на тия барутници е консуматив
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Почти 11 секунди е много добро време. Все пак това са големи и тежки автомобили. Не са спортни купета. Nissan GTR дава 11.2. 911 Turbo S (най новото) дава 10.1 секунди. Lamborghini Huracan също дава 10.2 секунди. Но тези числа поне за мен не са толкова интересно. По интересно е как се държат автомобилите в завои. Там си проличава кое е добре на правено и кое не. GTR и 911 са просто невероятни в завоите. BMW Audi и Мерц. там нямат шанс.
  • #1
    Слабоо ( преди 1 година )
    11+ секунди за 400м
fallback
Последни