fallback

Двубоят на гигантите - Audi RS6 Performance срещу Mercedes E63 S и BMW M5 Competition

Трите германски конкурента имат приблизително еднаква мощност, така че спорът им се решава от други фактори (ВИДЕО)

Audi, BMW и Mercedes-Benz са дългогодишни съперници, като техните модели не се притесняват да се изправят срещу друг на състезателното трасе. В случая в надпреварата, организирана от Carwow, участват суперседаните BMW M5 Competition и Mercedes-Benz E63 S, и комбито Audi RS6 Performance.

Най-мощен от трите модела е Audi RS6 Avant Performance, който разчита на 4,0-литров туин-турбо V8, генериращ 630 к.с. и 850 Нм въртящ момент, насочен към четирите колела от 8-степенна автоматична скоростна кутия.

На свой ред, BMW M5 Competition има най-големия двигател - 4,4 литров V8 с двойно турбо, който произвежда 625 к.с. и 750 Нм. Баварският седан разчита на система xDrive и 8-степенна автоматична трансмисия.

Mercedes-Benz E63 S има най-ниската мощност, разчитайки на 4,0-литров V8 битурбо двигател с 612 к.с. и 850 Нм. Неговата скоростна кутия е с една предавка повече – 9-степенна, като и тук има система за задвижване на четирите колела.

Въпреки че моделът на Audi разполага с най-голяма мощност, той има и един недостатък, тъй като е най-тежкият конкурент в надпреварата. Той тежи 2089 кг, докато BMW M5 е най-лекият – 1865 кг. Представителят Mercedes се намира по средата – 1950 кг.

Именно теглото на RS6 Avant се превръща в проблем в двата старта от движение, които са спечелени от M5. И в двата случая второто място е за Е63 S. Комбито на Audi взе реванш при стартирането от място, като печели и двете битки, в които Mercedes остава трети. Последният манш е спечелен от BMW, който изпревари съперниците си само с една броня. На 1/4-миля M5 и RS6 дадоха време от 11,1 секунди, а E63 S – 11,3 секунди.

Допълнителното тегло на Audi не повлиява на представянето му по време на спирачния тест. RS6 спря на най-кратко разстояние, побеждавайки BMW, който изпревари Mercedes. Трите мощни автомобила са директни конкуренти и триото предлага подобни резултати, но определено и човекът зад волана също има значение.

fallback
  • #14
    Пропов ( преди 1 година )
    Хахаха No12! Няма нито един тест на Чарджър или Чалънджър дето да е показал добър резултан на нормална настилка. Всичко отива в топлинна енергия - пушещи гуми. Американците са мощни но неефективни на пътя. И са още по тежки.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    абе гледам не ги карат много..
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    carwow имат подобно видео и за корвет, мустанг и додж чарджур и трите американки бият тези три немски по обем, мощност и бурзина, а може би и по цена
  • #11
    пропов ( преди 1 година )
    Луди времена. Спортни седани прескачат тегло от 2 тона! Надбягване със *** - майки. И 1000 коня могат да изкарат от тия турбо мотори. Но прогресът на спортните коли върви в грешна посока. Огромни , дебели, тежки. Пълни с безмислени за спортното усещане екстри. Това са коли за разглезени фукльофци, не за ентусиасти.
  • #10
    #6 ( преди 1 година )
    Прав си! Другият ми автомобил, освен М5 Competition 2022г е Ranger Raptor 2023г.
  • #9
    На ... ( преди 1 година )
    Премиум рали преди 10-на дена - пистата в Сливен една от организаторките със стоково М5 Competition (M-drive package), 625к.с. постигна 10.71сек/400м, с GPS-измерване. Проблемът на брекзитското шимпанзе Мат Уостън е, че се изживява като сценарист и режисьор и често поставя магарета зад волана на БМВ-та и Мерцедеси. Както е и в този случай!
  • #8
    Фен на Ауди ( преди 1 година )
    И трите автомобила са супер бързи. Но това надцакване с мощност и бързина вече излиза от контрол. Мотори по 600-700 коня може и да са мощни но имат един куп недостатъци. Като висок разход, много скъпа поддръжка, тежки, сложни за ремонт и други. В реалния живот никой никъде не прави гонки с тези коли. А да не говорим и колко камери има навсякъде...
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    #5 да, поддръжката на скъп бърз автомобил не е като поддръжка на служебна баничарка - кеф цена няма.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    никой не притежава м5 и себеподобни като единствен автомобил
  • #5
    До долния ( преди 1 година )
    Е как няма да ме бърка в тия времена подръжката да не говорим загубеното време по сервизите
fallback
Последни