IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Mercedes S-Class ще получи правоъгълен волан

За следващото поколение на луксозния седан са предвидени и повече физически бутони

Следващото поколение Mercedes-Benz S-Class ще остане без волана със сензорни бутони, предлаган на сегашния модел. Компанията-производител планира да върне физическите превключватели, но те няма да бъдат поставени на традиционен вовал. Последните информации сочат, че Mercedes ще заложи на правоъгълно кормило, следвайки една от най-новите тенденции в автомобилната индустрия.


волан S-Class


Според германското издание Handelsblatt , новата идея на дизайнерите на германския концерн черпят вдъхновение от правоъгълното устройство за управление, представено в концепцията Vision One-Eleven. В Mercedes са убедени, че сплесканата форма на волана ще осигури на водача безпрепятствен изглед към пътя и дисплея

Германският производител ще направи повече от смяна на стандартния волан, като ще въведе и нова електронна система за управление, предназначена да премахне кормилната колона. Това нововъведение ще дебютира при фейслифта на електрическа версия на S-Class – EQS, която трябва да се появи след 2-3 години.


волан S-Class


Съответно, новата технология ще бъде напълно готова за следващото поколение на флагмана на марката, чиято нова генерация ще бъде пусната в продажба през 2027 г. Това означава, че правоъгълният волан все пак няма да се появи съвсем скоро. Той обаче ще бъде поставян и на останала гама на Mercedes,в това число и на моделите от по-ниските сегменти.

Същото се отнася и за физическите контроли в салона. Тяхното завръщане ще може да се осъществи при смяна на платформата на автомобилите на германската марка. Сегашната MMA е проектирана за сензорни дисплеи на волана, но при следващата архитектура – MB.EA., това ще се промени.


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ами то туй не мой ли смени уа?
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Бляяяяяк ... Мноо гадно ее... Кво е това ее
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Мене квадратните волани на S-класите не ме интересуват толкова, ама квадратните тоалетни чинии, от които са черпили вдъхновение дизайнерите на мерцедес от всякъде ме побъркват. Не изключвам германците да са с квадратен Г_Ъ_З, ама моят е с приятни овални форми.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Да си го кара Хамилтън, в подкрепа на долния коментар
  • #2
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ужас. "Новото" и "модерното" унищожават ергономичното и логичното. Ако можеха сигурно и квадратни гуми щяха да сложат, само и само да се правят на интересни. Квадратният волан може да има някакъв смисъл само ако е комбиниран със специална система с променливо съотношение на завиването в зависимост от скоростта и воланът да е ограничен до макс 0.5 оборота. Тоест при висока скорост тези 0.5 оборота завиват гумите само няколко градуса. А при ниска скорост завиват на макс до 35-40 градуса.
  • #1
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Като изключим субсидираните земеделци в БГ, никой друг не си купува S-Class Mercedes, за да я кара сам, та е все едно какъв волан ще й сложат, шофьора на шефа все ще го върти ...