IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 „невидими“ места на автомобила, които трябва да бъдат проверени за ръжда

Тези действия при покупка на кола на старо ще ви спестят по-късни неприятности

Ръждата по употребявана кола е често срещано явление. Купувачът знае това и внимателно разглежда дъното, арките на калниците и праговете. Корозията обаче може да се скрие на най-неочаквани места. В бъдеще това ще доведе до сериозни проблеми, защото резервните части и ремонтните дейности стават по-скъпи. За това къде трябва да се погледне, за да се получи пълна картина на състоянието на колата, ви разказваме сега.


ръжда


След традиционната проверка би било добре да се инспектират онези места, които мнозина обикновено пренебрегват, вярвайки, че там не може да има проблеми. Например, отворете вратите и ги огледайте отвътре. Факт е, че корите с твърда пластмаса понякога изтриват боята до метал. И тук започва корозията. Особено в долната част, близо до постоянно мокрите дренажни отвори.

Подобни проблеми са характерни за много употребявани автомобили. Особено за тези от класа, разговорно наричан "джипове". Ако на задната врата има резервно колело, пантите отслабват и ръбът на вратата започва да трие отвора. Но такива проблеми се случват и със страничните врати. Между другото, самите панти също ръждясват. В най-лошия случай се стига до демонтиране на вратата, което определено вреди на джоба.

Не е лошо да погледнете и под дръжките на вратите . Обикновено никой не прави това. Междувременно такива места се подлагат на ежедневно триене, като и тук има същия проблем, както е описано по-горе. Пластмасовите части на дръжката поради вибрации бавно разрушават боята и веднага на това място се намества ръжда.

И накрая, друга много неприятна зона е точката на контакт между предното стъкло и покрива на автомобила. Ако забележите дори леко подуване на боята, не се колебайте да поискате намаление на цената. Такива дефекти показват, че ветроупорното стъкло не приляга добре към рамката, а за да се отстрани повредата, е необходимо отново да се премахне стъклото, да се почисти мястото и да се постави обратностъклото. Ясно е, че в този случай не може да се мине без сериозни допълнителни разходи.


0 от 500