IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Toyota C-HR дебютира като хибрид с 223 конски сили

Кросоувърът обещава електрически пробег от 66 километра

През декември 2022 г. Toyota подсказа какво ще представлява второто поколение C-HR, като представи концепцията Prologue. Сега идва време да се запознаем със серийния модел - той приема различен дизайн, без да губи функционалността на своя предшественик, който се оказа популярен в претъпкания сегмент на малки кросоувъри. Неговият заместник е разработен и проектиран в Европа, където също ще се произвежда.


Toyota C-HR


Новата C-HR има профил на „супер-купе“, получава 20-цолови джанти, както и двуцветна боя на каросерията. Промените са направени не само заради по-атрактивен дизайн и подобрена аеродинамика, но и за да се интегрират по-добре камерите, сензорите и устройствата за измиване на фаровете.

По отношение на размерите, новият модел е дълъг 4360 мм, широк е 1830 мм и е висок 1558 мм или 1564 мм в зависимост от версията. Междуосието на кросоувъра достига 2640 мм, като това помага за постигане на по-голяма вътрешно пространство.


Toyota C-HR


В салона има 12,3-инчов напълно цифров инструментален панел, съединен със сензорен екран със същия размер. По-луксозните версии получават head-up дисплей, 64-цветно амбиентно осветление, панорамен покрив и звукова система JBL. За разлика от други марки, Toyota не е готова да се откаже от бутоните за често използвани функции, въпреки че екраните стават все по-големи с всяко поколение на нов автомобил. Червените акценти и логото GR са съчетани със спортните акценти отвън.

Както се очаква, новият C-HR ще се предлага в Европа изключително като хибрид. В случая 1.8-литровият агрегат и 2.0-литровият plug-in хибрид се предлагат само с предно задвижване, докато 2.0-литровият хибриден вариант може да бъде закупен с предлагано като опция AWD. По отношение на мощността, базовият 1,8-литров агрегат осигурява комбинирана мощност от 140 к.с., следван от 2,0-литровия със 198 к.с. (145 kW) и PHEV с 223 к.с.


Toyota C-HR


Базовият модел с 1,8-литров хибриден задвижващ механизъм ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди и достига максимална скорост от 170 км/ч. 2,0-литровият модел с FWD се нуждае от 8,1 секунди или от 7,9 секунди при варианта с AWD. И двата 2.0-литрови хибридни модела могат да развиват 180 км/ч. Що се отнася до PHEV, той вдига 100 км/ч от място за 7,4 секунди. Пробегът само на ток е 66 км.

Toyota вече приема онлайн-резервации в Европа, където първо ще се появи версиите GR Sport Premiere Edition и High Premiere Edition, като втората предлага собствен набор от функции.


Още снимки на новата Toyota C-HR - вижте в галерията:


0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    А нима ТеслЪ няма разходи
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    " а ако зареждам двг на 4 месеца ще минавам по 350 км на месец." Объркал си сметките малкия, ще минеш само 150 км на месец! Само разходите ти за автомобила без да си мръднал един метър с него са ти около 300 лв на месец, което е 2 лв на километър. А освен тях трябва да сипеш и гориво. Хайде пак си помисли дали не ти е по-евтино с таксито.
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 15 ( преди 1 година )
    Абе какви са тези твои съученички да се кефят повече на ford отколкото на Тесла, че толкова Пламен му обясняваш Как е по-добре да се ходи на даскало с ford?
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    до по долния. ( преди 1 година )
    Смесваш нещата 70л резервоар е за двг 40л резервоар е за Пумата или подобен автомобил с такива характеристики Хонда или тн. например 600км пробег с едно зареждане общо 105 лв ТЕслата 20лв разлика 85лв.При 30 бона разлика в цената ще си я избиеш точно след 353 зареждания сиреч след 212 хиляди километра при 350 км на месец и 4200 на година това ще стане точно след 51 години.
  • #15
    1 rate up comment 6 rate down comment
    До долните ( преди 1 година )
    Ми не ако го зареждам на 2 месеца ще минавам по 250км на месец а ако зареждам двг на 4 месеца ще минавам по 350 км на месец.Кое му е нелепото събота и неделя и на планината ли ще ходиш с такси или на морето пак а ми до супера даскалото и тн.Въпроса е че е по добре да ходиш до даксалото супера и на ски с Форда отколкото с Теслата а не с такси влак колело каруца и тн
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 11 ( преди 1 година )
    Хайде сега да се върнем на примера със съседа с теслата? По твои сметки за един резервоар пестиш само 5 лв ако караш електромобил? Да видим? Ford puma е един от най-огромните автомобили с най-големите разходи от примерно 5л(12,5лв) на 100 - и с един несъществуващ 70 литров резервоар изминава 1400 км с едно зареждане. За да сравняваме ябълки с ябълки ще го сравним най-маломощната и лека Тесла от 1000 коня, която харчи 20kWh(2,80лв) на 100. Ами те станаха 140 лв разлика на резервоар! 100лв/1000км
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 11 ( преди 1 година )
    Ти остави теслата, я кажи кога ще си избиеш 50-60 бона за ford, ако минаваш по 15 км на ден , което са под 4 000 км годишно? Само за цената на автомобила ще можеш да ходиш 15 години до работа с такси. Да не говорим че годишните разходи само за гражданската, винетката и застраховката ще са ти достатъчни да си плащаш таксито за година. Усещаш ли се колко са ви нелепи примерите?
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Тоест единственият проблем който виждаш е, че ако си купиш електромобил няма да го зареждаш на 4 месеца, а на два месеца веднъж и само и единствено заради този проблем не би си купил електромобил. Браво брат, изкара логика! Желязна при това. Много кисело това грозде, много!
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Форд Хайбрид Пума гд същия е между 50-60 бона тоест 25-30к евро това тука ще е там някъде същия клас са а теслата е 45-50 бона тоест 20к отгоре 20 к отгоре не се изплащат за един жизнен цикъл на колата.При 5 лева по евтино зареждане на теслата това прави 4000 зареждания за да избиеш тия 20000 лева разлика примерно като правиш по 3 зареждания на година за по 4 месеца ще ти трябват 1333 години да я изплатиш тая разлика.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Ми не аз на резервоар изминавам по 1400км той на батерия 500км.ако пълня на 4 месеца за 3 пълнения на една година ще измина 4200км а той с три пълнения по 500км пробег на пълнене изминава 1500км тоест изминава със същия брой пълнения близо 3 пъти по-голямо разстояние.