IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Последният по рода си Superb – какво се знае за флагмана на Skoda

Автомобилът ще получи бензинови и дизелови двигатели, както и просторен салон

Автомобилите на Skoda традиционно се радват на успех на пазара, като това се отнася дори за седаните на марка. Преди дни чешкият производител публикува снимки на комби-версията на новото поколение на флагмана си Superb, на които прототипът е покрит с камуфлаж. Сега се появяват и реални изображения на седана, който заснет по време на изпитания на „Нюрургринг“.


Skoda Superb


Не е тайна, че след завръщането си на сцената в началото на века Superb винаги е бил тясно свързан с Volkswagen Passat. Това е и основната причина, поради която VW всъщност натовари Skoda с проектирането на новите поколения и на двата модела, като те ще бъдат произвеждани в завода на групата в Братислава (Словакия), а не в традиционния дом на Superb в Квасини (Чехия).

И докато Volkswagen избра да се откаже от опцията за седан и ще продава новия Passat само като комби, то Skoda ще предложи избор на клиентите си между двете каросерии. На снимките се вижда прототип, който е качен на по-големи колела и съответно те са по-пропорционални на дългото междуосие на Superb. При сегашното поколение на модела платформата MQB позволява разстояние между двете оси от 2840 мм, но при новото то ще бъде увеличено.


Skoda Superb


Освен това се очаква и двата автомобила да предложат подобна комбинация от задвижвания, включваща дизелови версии, „меки“ бензинови хибриди и plug-in хибриди. Салонът на новите Superb и Passat също ще бъде идентичен, като ще се залага на големи плаващи екрани.

Дебютът на двата модела ще се състои до края на годината, но вече може да се каже, че това ще бъдат последните им поколения. Настъплението на SUV и електромобилите става все по-сериозно, което означава, че на Superb и Passat им остава живот до края на десетилетието, след което те ще се оттеглят и няма да получат директни наследници.


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    И защо да вземам атмосферен двигател, който има много по-слаба динамика и харчи повече гориво?!
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Купувайте си Мазда и Тойота с 2л атмосферен и си щракайте с пръсти
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Реалист ( преди 9 месеца )
    Екстра си е шкодата, който не му аресва да се вземе "премиум" и абонамент за сервизите да си предвиди!
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Щастливец ( преди 9 месеца )
    Който няма Шкода, той не се кефи!
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Емммм ( преди 9 месеца )
    Супер много изглежда като ауди. Направо си е ауди
  • #9
    3 rate up comment 34 rate down comment
    до долния ( преди 9 месеца )
    Какви коли са шкода бе евтинджос с лопащи пластмаси нали съм се качвал и смърди на смола вътре рак да фанеш
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 9 месеца )
    Хайбрид ти е нещо друго защото може да има ама базовата не е хибрид. То и Шкода има мощни версии ако става въпрос но така или иначе повечето продажби не са за най-мощните варианти и нито Шкода нито Пежо са известни с много мощност обикновено а са с акцент върху други неща
  • #7
    1 rate up comment 18 rate down comment
    До долния ( преди 9 месеца )
    Ми да ама е хайбрид и става 250 коня и отвява чешката недомислица от раз еле па ако е смешно тди
  • #6
    19 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 9 месеца )
    Викаш друго си е 508 с 1.2 130 коня.. Големи "бързаци" и "богаташи" станахте всичките плювачи, вече над 8 сек до 100 не признавате за кола
  • #5
    13 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 9 месеца )
    Шкода с 1.5 ТСИ е 1.5 а не 2 тона но такива като теб може би ви е трудно да правите разлика заети сте да докажете колко неефективно си ползвате част от главата..